Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Hey, Ik zou graag de koeling van mijn videokaart willen afhalen, maar ik weet niet precies hoe het moet. De koeling is kapot, het is een Ati Radeon X700 Pro videokaart. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 als 't goed is zit er een beugeltje aan de onderkant met daar 4 schroeven in als je die er allemaal uit haalt is je job done zorg wel dat je je koelpasta een beetje sofvrij houd of je moet 't willen vervangen wat slimmer is Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Er zijn geen schroeven aan de onderkant, aan de bovenkant zijn wel 2 soort pinnen die je kan indrukken, maar dan komt hij nog niet los. Reageren
QinX Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Er zijn geen schroeven aan de onderkant, aan de bovenkant zijn wel 2 soort pinnen die je kan indrukken, maar dan komt hij nog niet los. in dit geval. 2 foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Als je er 1 van de bovenkant en 1 van de onderkant kunt maken dan kunnen we je wel verder helpen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb hier dezelfde kaart liggen en bij mij moet je aan de achterkant die PushPins "inknijpen" met een tang en dan gaan ze er zo uit. Reageren
QinX Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb hier dezelfde kaart liggen en bij mij moet je aan de achterkant die PushPins "inknijpen" met een tang en dan gaan ze er zo uit. De kaart kan alternatieve koeling hebben waardoor het misschien niet gaat. Hij had ook gezegd dat het hem niet lukte met die pushpins. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb hier dezelfde kaart liggen en bij mij moet je aan de achterkant die PushPins "inknijpen" met een tang en dan gaan ze er zo uit. De kaart kan alternatieve koeling hebben waardoor het misschien niet gaat. Hij had ook gezegd dat het hem niet lukte met die pushpins. Hij zei dat hij de pushpins indrukte, daaronder versta ik naar beneden drukken en dat werkt natuurlijk niet. Reageren
QinX Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb hier dezelfde kaart liggen en bij mij moet je aan de achterkant die PushPins "inknijpen" met een tang en dan gaan ze er zo uit. De kaart kan alternatieve koeling hebben waardoor het misschien niet gaat. Hij had ook gezegd dat het hem niet lukte met die pushpins. Hij zei dat hij de pushpins indrukte, daaronder versta ik naar beneden drukken en dat werkt natuurlijk niet. Misschien wat voorbarig en cru, maar als iemand nog niet eens kan die dat hij 2 pinnen bij elkaar moet duwen zodat hij door een gaatje past, dan ben je ook niet in staat om een heatsink van een videokaart te vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.