Jochemd Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Hoi, Weet iemand hoe je grote letters in beeld kan krijgen bij het opstarten van een server? Voorbeeldplaatje staat hier onder. Groeten Jochem Reageren
Wanted Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Dan plaats je bij de callback OnPlayerConnect de code GameTextForPlayer. Dat is denk ik wat je bedoeld, aangezien het plaatje er niet is. Bewerkt: 12 januari 2010 door Wanted Reageren
Jochemd Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) Dan plaats je bij de callback OnPlayerConnect de code GameTextForPlayer. Dat is denk ik wat je bedoeld, aangezien het plaatje er niet is. Hoi Wanted, Sorry, ik had haast en was vergeten het screentje erbij te posten. Ik ga nu kijken of het gaat werken. EDIT: Het werkt! Ontzettend bedankt. Bewerkt: 13 januari 2010 door Jochemd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.