Jump to content

Kan niet inloggen op websites met mobiel internet


.NightFlower

Recommended Posts

Heej,

ik heb sinds kort een nieuwe mobiel met daarbij eindeloos online. Hartstikke handig om te kunnen surfen als je redelijk veel reist. Alleen zit ik met een probleem, zo kan ik niet inloggen op websites o.a. Hyves, Hotmail en Gtaforum als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer geeft hij aan dat mijn aanmeldgegevens onjuist zijn. Ik had al een sms ontvangen met instellingen voor mobiel internet, dit is ook geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige sites hebben (naar mijn weten) een beveiliging erop zitten dat je niet 2x tegelijkertijd in gelogd kan zijn, probeer dat eens ;)

En anders moet je kijken of je mobiel niet standaard een hoofdletter aan het begin van een zin / achter een punt zet, dat hebben ze ook weleens ingesteld omdat het 'handiger' is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig dat je ons wat meer verteld over je probleem want nu zijn we allemaal aan het gissen.

- Welke telefoon heb je?

- Welke besturingssysteem/firmware (versie) heb je?

- Wat voor (internet)abonement heb je van je provider

- Heb je de internet instellingen zelf ingesteld en zoja welke?

- Op welke manier verbind je verder (proxy/vpn/gsm/umts/3g/wifi/wmax etc...)?

- Welke webbrowser (+versie) gebruik je?

- Heb je nog specifieke instellingen zelf ingsteld in de webbrowser of maak je gebruik van de standaard instellingen?

- Welke melding krijg je als je bijvoorbeeld op deze website met je telefoon wilt inloggen?

Hierna kunnen we je denk wat beter helpen dan enkel te weten dat "hij" het niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

En anders moet je kijken of je mobiel niet standaard een hoofdletter aan het begin van een zin / achter een punt zet, dat hebben ze ook weleens ingesteld omdat het 'handiger' is ;)

Goed dat je het nog aangeeft. Je hebt helemaal gelijk, als ik mijn wachtwoord typte werd de eerste letter automatisch een hoofdletter.. Ik heb het gelijk net even op Gtaforum uitgeprobeerd en kon door het uitzetten van de hoofdletter dus wel inloggen. Bedankt voor jullie reacties!:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...