Jump to content

gedownlaoded safe games werken niet.

RAMAKERS

Recommended Posts

hey alle maal,... er is een probleem waardoor het spel geen gedownlaoded safe games axcepteert dit is reeds gereporteert naar rockstar games we zullen dus binnenkort een upate ontvangen

ook heb je het vaak dat ie autosafe doet die werkt ook niet, zo gouw als je een andere safe game laad, dan is die andere dus als verloren beschouwd.

Delen op andere websites

ook heb je het vaak dat ie autosafe doet die werkt ook niet, zo gouw als je een andere safe game laad, dan is die andere dus als verloren beschouwd.

Je verliest echt geen savegames hoor. De autosave is echt handig, maar als je verwisselt van savegame dan sla je best eerst de autosave-savegame handmatig op (dus door in één van je save houses te slapen) en dan heb je een soort back-up. Dan kan je op een andere savegame missies spelen, en dus gebruik maken van de autosave, en verlies je niets. :)

Delen op andere websites

Voor een gedownloade savegame moet je Xliveless hebben. Want jouw savegame is gelinkt aan een GFWL-account, en Xliveless schakelt GFWL uit. Met dit kan je wel niet online.

lol :puh: weer iets wat ik dus niet kan... :puh:

Nochtans niet moeilijk.. Download het, zet het in je IV directory (c:\program files\rockstar games\grand theft auto iv), zet de savegame waar hij hoort en speel :)

Delen op andere websites

Voor een gedownloade savegame moet je Xliveless hebben. Want jouw savegame is gelinkt aan een GFWL-account, en Xliveless schakelt GFWL uit. Met dit kan je wel niet online.

lol :puh: weer iets wat ik dus niet kan... :puh:

Nochtans niet moeilijk.. Download het, zet het in je IV directory (c:\program files\rockstar games\grand theft auto iv), zet de savegame waar hij hoort en speel :)

uhm 't is englis en daar ben ik slecht in :puh: heb je mis een goeie uitleg in stappen?..

Delen op andere websites

uhm 't is englis en daar ben ik slecht in :puh: heb je mis een goeie uitleg in stappen?..

Heb je misschien iets aan Russisch? Want in de download zit ook een Russische readme. ;)

Even serieus nu, download dit bestandje en open het met een programma als WinRAR. Daarna pak je het bestandje xlive.dll uit in de hoofd GTA IV map (deze staat meestal in deze locatie: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV). Voila, geïnstalleerd! Gedownloade savegames zet je daarna in de volgende map:

Windows 7: %GEBRUIKER%\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows Vista: %GEBRUIKER%\Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows XP: %GEBRUIKER%\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Delen op andere websites

Heb je misschien iets aan Russisch? Want in de download zit ook een Russische readme. ;)

Even serieus nu, download dit bestandje en open het met een programma als WinRAR. Daarna pak je het bestandje xlive.dll uit in de hoofd GTA IV map (deze staat meestal in deze locatie: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV). Voila, geïnstalleerd! Gedownloade savegames zet je daarna in de volgende map:

Lol, dat had ik ook gedaan, maar ik moet weer opnieuw beginnen, hij pakt de savegame niet...

Maar inderdaad, zo staat het overal ;)

Zelfs een baby kan het...

Delen op andere websites

Bij mij is het op W7: C:\Users\%GEBRUIKER%\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Als ik daar saves in zet werken ze gewoon

Bewerkt: door 300400500s
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...