adman Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) ik heb de skills er voor maar hoe BTW sorry voor de tiep fouten ik bedoelDE HOE MOET IK TWEE WAPENS VAST HOUDEN Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik kreeg dat automatisch bij de nodige skill (alleen bij dat pistool dat je op motor hebt en handgeweer ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb de skills er voor maar hoeBTW sorry voor de tiep foutent ik bedoelDE HOE MOET IK TWEE WAPENS VAST HOUDEN Dat kan bij sommige wapens ja, bijv een SMG'tje Offtopic ANALFABEET.. Zelfs tiep foutent man lees ff de boel na ofzo :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Offtopic ANALFABEET.. Zelfs tiep foutent man lees ff de boel na ofzo :blink: En hou jij eens op met mensen afkraken. <_< Je kunt 2 wapens vasthouden zodra je het level 'hitman' haalt. Zodra je dit level bereikt kun je dus 2 wapens vasthouden. Paar voorbeelden: Sawnoff Shotgun, SMG, Pistol, Tec 9 etc. Je kunt het level 'hitman' halen door veel te schieten. Probeer ergens een tank vandaan te halen en schiet met een Tec 9 o.i.d. die hele tank aan flarden, zo heb ik het level 'hitman' gehaald. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) ow oke iedereen bedankt jah sorry voor de tiep fouten maar ik had haast dus daarom SORRY .... Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Der is nu ook een mod te downloaden. Die zorgt ervoor dat je alle wapens in 2 handen kan houden. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.263 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Der is nu ook een mod te downloaden.Die zorgt ervoor dat je alle wapens in 2 handen kan houden. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.263 WoW ook bazooka's?? ( ik heb gta sa op pc niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 In een aantal ammu-nations kan je ook schietoefeningen doen, daardoor gaat je skill erg snel omhoog . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 er is ook een cheat voor het level hitman voor alle wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hitman in all weapon stats NCSGDAG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.