bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 ik had ergens gelezen dat als de mevrouw die agter de balie zit vragen stelt en je zegt op de juiste manier ja en nee dat ze je dan bij de papieren brengt. klopt dit en zoja wat is de volgorde?¿ Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb het even voor je nagekeken in de sourcefile (main.scm) en het antwoord is nee, hoe je ook ja/nee antwoord, ze zal je er niet naar toe brengen. Reageren
Bollino Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Nee ik heb ook van alles geprobeert maar ze doet alleen de deur open en de rest moet je zelf doen B) Reageren
bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 is dit dan alleen op de ps2 (want ik had dat ergens gelezen in een walktrough) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 is dit dan alleen op de ps2 (want ik had dat ergens gelezen in een walktrough) Ook op de PS2 brengt ze je er niet heen hoor, hoe je ook antwoordt. Reageren
bigG Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 oke bedankt. (ik lees nooit meer die walktrough) dat was voor dat ik jullie goede walktrough kende Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.