MrMarno Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc Bewerkt: 13 januari 2010 door MrMarno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc 0x800B0003 is namelijk een foutencode, die je op google kan vinden. Ik raad dus aan om je PC te upgraden met service pack 1 voor vista. Multiplayer open je met je telefoon in gta4 single player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrMarno Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc 0x800B0003 is namelijk een foutencode, die je op google kan vinden. Ik raad dus aan om je PC te upgraden met service pack 1 voor vista. Multiplayer open je met je telefoon in gta4 single player en weet je ook wrm dat updaten zo lang duurt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc 0x800B0003 is namelijk een foutencode, die je op google kan vinden. Ik raad dus aan om je PC te upgraden met service pack 1 voor vista. Multiplayer open je met je telefoon in gta4 single player en weet je ook wrm dat updaten zo lang duurt? Van gta 4? wel, de update is bijna 100mb. Dus als je wil updaten, doe je dat beter via windows dan via GTA zelf. http://updates.rockstargames.com/patches/gtaiv/GTAIV_MAINTENANCE_UPDATE_1004.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc 0x800B0003 is namelijk een foutencode, die je op google kan vinden. Ik raad dus aan om je PC te upgraden met service pack 1 voor vista. Multiplayer open je met je telefoon in gta4 single player Dan doe je het toch lkkr niet Bewerkt: 15 januari 2010 door JordanMaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 als ik GTA 4 wil updaten of mijn acc. of wat dan ook komt er zo'n link (gamesforwindows.com/support) en 0x800B0003 kunnen jullie mij helpen en ik wil ook graag weten hoe je multiplayer speelt en saved oja ik heb GTA 4 voor de pc 0x800B0003 is namelijk een foutencode, die je op google kan vinden. Ik raad dus aan om je PC te upgraden met service pack 1 voor vista. Multiplayer open je met je telefoon in gta4 single player Dan doe je het toch lkkr niet zoals je wil, maar je hebt de laatste update nodig om multiplayer te kunnen spelen/online te kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.