Jump to content

problemen met installeren van call of duty modern warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb overlaatst call of duty modern warfare 2 gekocht en ik wou dat dus op mijn laptop installeren en dat spel werkte niet op mijn pc dus ik dacht dat om call of duty modern warfare 2 dan op de pc te installeren maar als ik het spel wil installeren komt er een melding op dat ik dat spel al op een andere pc heb geïnstalleerd.

dus ik vroeg me af of er een manier is om te zorgen dat ik dat spel wel kan installeren op mijn pc?

btw: ik wist niet zo goed bij welk forum ik dit precies moest plaatsen! bloos.gif

grtzz woody thumbsup2.gifzwaaien.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken CoD MW 2 zelf niet zo goed maar ik denk dat het aan de beveiliging van het spel ligt, waarschijnlijk kan je het niet op een andere PC instaleren omdat dat dus niet mag van de beveiliging van CoD.

Ik raad je aan om even met de klantenservice te bellen en je probleem uit te leggen, geef ook de productcode door aan de klantenservice, zo weten ze zeker dat je het niet gedownload hebt.

>>> Door Thundercover: Hint naar illegaal downloaden verwijderd.<<<

Bewerkt: door Thundercover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...