GTAgangsta Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Hallo allemaal, Ik had op internet gelezen van de bug van SR2 in win7. Het spel krijgt dan een versnelling, waardoor alles 1.5keer zo snel lijkt te gaan. De informatie die ik er over opgezocht had, was echter vrij oud. Dat was in de tijd dat er nog beta versies van win7 waren. Nu vraag ik me af: Is de bug van SR2 ook op een officiële windows7 die je nu in de winkel kunt kopen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Bij mij gaat het spel idd sneller dan in XP. Reageren
Vice-King Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 ik vind Saints row 2 een Geniaal spelkheb op 360 Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Hij doet het bij mij wel op normale snelheid. Maar ik vind het echt een waardeloos spel. Dat komt vooral door graphics en handling. Maar ook door alle fouten en onrealistische dingen die erin zitten. Ik heb ook vaak last van framedrops, gaat ie echt dik haperen En dat terwijl ik GTA IV op high/very high op 40-50 fps speel. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.