CrackerzElite Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) Bewerkt: 13 januari 2010 door CrackerzElite Reageren
Nissan Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 En wie uit Assassins Creed moet het voorstellen? Ik herken zo eventjes niemand namelijk . Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Eigenlijk vind ik dit een beetje saai.. Want je sig is nogal leeg, alleen een render die je de rug toekeert... Tekst zou het al wat aantrekkelijker maken, maar ook een opvallendere border. Verder wel goed gesmudged 6/10 Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Eigenlijk vind ik dit een beetje saai.. Want je sig is nogal leeg, alleen een render die je de rug toekeert... Tekst zou het al wat aantrekkelijker maken, maar ook een opvallendere border. Verder wel goed gesmudged 6/10 Nja het is een clean sig, ik heb geprobeerd het zo clean mogelijk te houden. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Nja het is een clean sig, ik heb geprobeerd het zo clean mogelijk te houden. Oké maar dan zou ik wel een andere render nemen Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Tis een stock. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Ik vindt het er nog vaag uit zien. Ik heb toch wel ee tijdje moeten kijken tot ik Ezio op z'n paard zag , kan je de sign niet wat duidelijker maken? Reageren
Hayte Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Ik vindt het er nog vaag uit zien. Ik heb toch wel ee tijdje moeten kijken tot ik Ezio op z'n paard zag , kan je de sign niet wat duidelijker maken? Ik zag ook pas dat het Altaïr (te zien aan de witte kleding, en hij heeft geen cape) was toen jij het zei Ik vind er niet echt veel van. Lijkt net een plaatje uit een oude 3d game met een hogere definitie speler. 6/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ik vindt het er nog vaag uit zien. Ik heb toch wel ee tijdje moeten kijken tot ik Ezio op z'n paard zag , kan je de sign niet wat duidelijker maken? T is dat jij zei dat het iemand op een paard was, want ik had het zelf niet gezien, Ik vind hem mooi, alleen ik vind de kleur verhouding niet zo goed, ik vind het wel jammer dat je hem wat cleantjes heb gehouden. iets drukker mag wel. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.