Jump to content

Rockstar SocialClub doet het niet.


freezing

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb laatst op mijn PC windows XP op nieuw geinstalleerd. Met reden om fouten uit mijn systeem te halen en weer met een schone lei te beginnen. Ik had voor dat ik dat deed gta 4 + RGSC op mijn PC staan zonder fouten of wat dan ook. Maar nu ik GTA 4 en dus ook RGSC opnieuw op geinstalleerd op mijn (lege PC) doet ie heel raar. Ik kan het niet spelen en RGSC start niet op.

Kan iemand mij hier mee helpen?

MVG,

Freezing

post-119676-1263411139,16.png

post-119676-1263491503,71.png

Bewerkt: door freezing
Link to comment
Delen op andere websites

XP service pack 3 al op je pc gezet? @ hierboven: je hoeft je GTA4 niet volledig opnieuw te installeren, alleen RGSC is geenoeg

Heb service pack 3 op mijn PC staan. En ja, ik heb RGSC opnieuw al geinstalleerd maar nu steeds het zelfden. Ik probeer nu Service pack 3 opnieuw te installeren. Misschien dat daar iets mis gegaan.

Edit: Ik heb SP 3 + updates geinstalleerd maar zonder succes... Iemand een idee?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

een beetje raar, want nu start ie gewoon RGSC op zonder problemen terwijl ik al 4 dagen met het probleem zit.. Ik zal nog wel even laten horen of het het nog doet of dat het probleem is verholpen over een dagje of 2 :)

--

Oh.. En nu ik mijn pc opnieuw heb opgestart doet ie het weer niet...

Iemand weet wat hier aan de hand is?

Help alsjeblieft.....

>>> Door Hanneswasco: Alweer dubbelpost samengevoegd. Bewerk je bericht aub.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...