preshantram Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) ik heb zegmaar CreateObject(16775, 2549.932129, -2049.450439, 7.124926, 0.000000, 0.000000, 89.999981276); // MoveObject(gate,); maar wat moet er na de , staan de rest weet ik wel ik wil hem recht naar beneden laten gaan zodat de gate net onder de grond gaat Bewerkt: 13 januari 2010 door Sandra Reageren
Sandra Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 MoveObject(objectid, X, Y, Z, Speed); X, Y en Z zijn de nieuwe coordinaten van de gate. Dus de coordinaten van de nieuwe positie. Als je wilt dat het hek recht naar beneden gaat, vul je bij X en Y dezelfde coordinaten in als je bij CreateObject hebt ingevuld, alleen het getal bij de Z moet wat lager zijn dan de Z bij CreateObject. De speed spreekt voor zich lijkt me. Reageren
preshantram Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 ik heb zegmaar CreateObject(16775, 2549.932129, -2049.450439, 7.124926, 0.000000, 0.000000, 89.999981276); // MoveObject(gate,); maar wat moet er na de , staan de rest weet ik wel ik wil hem recht naar beneden laten gaan zodat de gate net onder de grond gaat ik weet de x y z van die object niet ben beginner namelijk ziet er allemaal vaag uit Reageren
Sandra Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Misschien is het dan handig om deze tutorial eens goed door te lezen: http://www.gtaforum.nl/topic/61139-tutorialobjects/ Voor andere handige tutorials, kijk hier: http://www.gtaforum.nl/topic/101202-pawn-master-tutorial-list/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.