Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GTAForum komt stapje bij stapje in handen van dieren. Als dat maar goed gaat... Hoe dan ook, ik wil je heel veel succes wensen, Jowx! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 :dans:Wooh hooh Jowx is nu Jowx Van harte gefeliciteerd Jowx met al die macht. En veel success. Wordt niet hoteldebotel van die macht. Als je kwaadaardig wordt van al die macht en er dus zo'n beeld is van een knijn die kwaadaardig lacht, daarachter beelden van een rode lucht en een brandend forum. Dan schuil ik wel in je oude hol. Tsja als admin moet je toch een groter hol krijgen. Nah vaal success en veel plezier Jowx Reageren
Royboow Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Gefeliciteerd Jowx, veel succes Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Dat is nu echt eens een zeer goede keuze, welke ruimschoots verdiend is. Gefeliciteerd Joris, en veel succes! Al zal dat bij jou niet nodig zijn. ^^ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Fuck, nou krijgen we nog meer van die grappige woordgrapjes door Joris In iedereval Joris je hebt het zoals meerdere al zeiden heel erg verdient deze promotie naar Admin... En nu maar hopen dat ie nieuwe woordgrapjes verzint... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik las de titel en ik dacht dat de 1 april grap was verschoven naar 13 januari. Gefeliciteerd Joris met je promotie! Maak gebruik van dat AdminCP en je komt ook nog eens in Admin Strippen, tenminste als je Patrick en Lantyz lief aankijkt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Wow jowx met z'n grappen is gempromoveerd, nou gefliciteerd! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik wist het! Had al zo'n gevoel. Gefeliciteerd ieder geval en veel succes! Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Vet! Lekker Jowx, absoluut verdiend man! Prachtige keuze, succes als Admin Joris Oh, en btw, Jowx. Ophouden met klieren Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Jowx Gefeliciteerd, ik hoop dat je 't goed doet Wil je nu wel weer met me knikkeren? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Veel succes Jowx. Hopelijk verbreng je je taak goed. Als naamwijziging-enaar. Reageren
Wanted Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Gefeliciteerd met je taak als administrator, Jowx! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Gefeliciteerd Jowx! Dieren nemen het forum over. Bewerkt: 14 januari 2010 door Bierbuikje Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Vandaag is rood, de kleur van jouw naam Vandaag is rood, wat rood hoort te zijnVandaag is roodHet rood van rood wit blauwVan heel de naam van jouSchreeuw van de roodbedekte daken dat je rood bentVandaag is rood gewoon weer de kleur van je naamGefeliciteerd hè Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.