AmsterdamBoy Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 :huh: Ik kan nergens een valet kleding vinden en al kill ik hem maar ik vind hem niet kan iemand helpen? dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Als je de missie '555 We Tip' hebt gedaan kun je een Valet uniform vinden in je kledingkast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 idd in je kleding kast bij special Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik denk dat hij bedoeld tijdens de missie. Hij schiet waarschijnlijk die gast dood maar kan nergens het uniform vinden. Niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 idd in de missie: als je hem gekild heb in die ondergrondse garage da zie je normaal een tekentje me die pak loop er over heen en dan heb je hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 dat kan haast niet dat je dat pak niet op de grond ziet liggen. iig antwoord op je vraag gekregen...kledingkast bij specials. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.