Jump to content

toetsenbord combo's

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik combo's van drie toetsen of meer maak waar de toetsen "t,g,b,\,5" in betrokken zijn, krijg ik een piepje en de toetsen werken niet.

maximaal 4 toesten op een rijtje werken samen in een combo, terwijl ik er 5 nodig heb. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

Als ik combo's van drie toetsen of meer maak waar de toetsen "t,g,b,\,5" in betrokken zijn, krijg ik een piepje en de toetsen werken niet.

maximaal 4 toesten op een rijtje werken samen in een combo, terwijl ik er 5 nodig heb. Iemand een oplossing?

Een beter toetsenbord kopen, niet elk toetsenbord kan veel toetsen tegelijk aan.

Ik had dat probleem ook bij gamen, dus maar meteen het beste gedaan.

de Steelseries 7G. Nu kan ik letterlijk elke toets tegelijk inhouden.

Gewoon even bij een winkel langs gaan en zeggen dat je een toetsenbord nodig hebt dat meer dan 5 toetsen tegelijk aankan.

Geplaatst:

ik kan alle knopjes ingedrukt houden .. dus is dit nou een goed toetsenbord ?

Wat bepaald goed?

Of je neemt de goedkopere Razer Lycosa. Die imo ook nog eens mooier is dan de 7G.

de 7G was maar een voorstel, en ieder een eigen smaak. Ik vind die Lycosa dus gods lelijk.

Ook is de 7G een compleet ander segment.

Geplaatst:

Wat bepaald goed?

Of je neemt de goedkopere Razer Lycosa. Die imo ook nog eens mooier is dan de 7G.

de 7G was maar een voorstel, en ieder een eigen smaak. Ik vind die Lycosa dus gods lelijk.

Waarom is die 7G eigenlijk zo duur?

Geplaatst:

Wat bepaald goed?

Waarom is die 7G eigenlijk zo duur?

goude connectors en speciale toetsen en natuurlijke hoogste kwaliteit.

Geplaatst:

Vind hem er persoonlijk maar goedkoop uit zien, en de dingen die jij opnoemt zitten ook op de Lycosa en goedkopere toetsenborden.

Al moet ik wel zeggen dat mijn Lycosa last heeft van een "bekende" kwaal, de media touch keys blijven soms haken in de terug knop, wat wel vervelend is als je muziek luistert :puh:

Maar als we het over nieuwe toetsenborden hebben, kunnen we dan niet eerst even het budget van MartyCeha vragen, en daarop dan een advies geven?

Geplaatst:

Vind hem er persoonlijk maar goedkoop uit zien, en de dingen die jij opnoemt zitten ook op de Lycosa en goedkopere toetsenborden.

Al moet ik wel zeggen dat mijn Lycosa last heeft van een "bekende" kwaal, de media touch keys blijven soms haken in de terug knop, wat wel vervelend is als je muziek luistert :puh:

Maar als we het over nieuwe toetsenborden hebben, kunnen we dan niet eerst even het budget van MartyCeha vragen, en daarop dan een advies geven?

Ik ga alleen een voorbeeld, en de 7G is dus beter omdat deze geen bekende kwaaltjes heeft.

Het toetsenbord lijkt wel goedkoop, maar ik zeg je als je hem in je hand hebt en er wat op hebt getikt, denk je meteen "wow". Iedereen die ik heb laten tikken zei dat.

Geplaatst:

Ik ga alleen een voorbeeld, en de 7G is dus beter omdat deze geen bekende kwaaltjes heeft.

Het toetsenbord lijkt wel goedkoop, maar ik zeg je als je hem in je hand hebt en er wat op hebt getikt, denk je meteen "wow". Iedereen die ik heb laten tikken zei dat.

En ik maar denken dat een G15 duur is.

En idd, die 7G lijkt op toetsenborden van 10 jaar terug, maar ik blijf wel bij mijn G15, goed genoeg voor mij en duur genoeg :7

Geplaatst:

Volgens mij is het veel belangrijker hoe een keyboard tikt, dan hoe prachtig hij er wel niet uit ziet. Ik heb hier een media keyboard van Trust, en die tikt in ieder geval voor mijn gevoel erg lekker. Denk je dat het mij wat uitmaakt dat Trust niet echt een goed merk is? Nee, zolang hij lekker tikt vind ik het prima.

Geplaatst:

Volgens mij is het veel belangrijker hoe een keyboard tikt, dan hoe prachtig hij er wel niet uit ziet. Ik heb hier een media keyboard van Trust, en die tikt in ieder geval voor mijn gevoel erg lekker. Denk je dat het mij wat uitmaakt dat Trust niet echt een goed merk is? Nee, zolang hij lekker tikt vind ik het prima.

Datzelfde heb ik dus met die 7G, geen enkel tobo dat ik tot nu heb gehad tikt lekkerder :puh:

Geplaatst:

Nou k hoef geen duur toetsenbord. Mijn Dell(geen idee welke) was maar een tientje en hij werkt nog nadat ik er een beker limonade overheen had gegooid :)

Geplaatst:

Nou k hoef geen duur toetsenbord. Mijn Dell(geen idee welke) was maar een tientje en hij werkt nog nadat ik er een beker limonade overheen had gegooid :)

Tuurlijk, zo denk ik er ook vaak over, maar naar 5 jaar op een OEM Samsung toetsenbordje te duwen en mijn ergernis in het niet meer dan 3 toetsen in kunnen drukken + de beschikbaarheid van een leuk saldo op mijn rekening destijds heeft mij tot mijn aankoop gebracht. :)

Als ik 14 was toen ik mijn toetsenbord moest kopen had ik waarschijnlijk ook gewoon gekozen voor een simpele Logitech of Microsoft. Sweex en Trust kwamen rond mijn 8e al niet meer op de verlanglijst :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...