Jump to content

Grand Theft Auto IV - Spel gaat langzaam


Deluxo

Recommended Posts

nou sorry hoor dat ik facts plaats.

maar meot jij nu eens heel snel je gore muil houden en een beetje respect tonen ja, wij(iedereen die hulp bied) kunnen ook besluiten om ermee te kappen, dan zoek je het zlef maar lekker uit.

Wij baseren onze antwoorden op feiten en op wat we hebben gezien bij anderen, dat het nou anders uit komt kunnen wij niks aan doen, gta4 is nou eenmaal een raar spel en dat weet je zelf ook, dus houd je grote muil eerst maar eens en ga eens wat uitvinden voordat je het lef haalt om je bek weer eens open te trekken en bijdehand gaat doen(net alsof je kennis hebt).

Ben ik duidelijk?

>>> Door Hanneswasco: Wesley, je kan dit ook vriendelijk uitleggen. Doe dit dan ook in het vervolg.<<<

Ik heb geen zin om ruzie te maken, Wesley. Je citeert dat IV een raar spel is, en dat is het ook. En wij zijn hier om die mensen te helpen die zulke problemen hebben, en niet om te zeuren over de specificaties.

Overigens zoek jij het bij de hardware, terwijl het probleem ook aan de omgeving kan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het over het algemeen, maar jij zegt dus dat ik uit mijn bek lul omdat mijn antwoord, wat ik op kennis van gta4 en ervaringen met anderen etc. , niet correct was. Het antwoord kan goed of fout zijn, want met gta4 is het nog altijd wegen met stenen in je broekzak, het is kortom nog altijd een beetje gokken. daarom hoef ik nog neit uit mijn bek te lullen, maar heb jij in dat geval geluk omdat je pc bijvoorbeeld een uitzondering is, dit gebeurt soms wel eens, zo is mijn pc bijvoorbeeld ook een redelijke uitzondering op de 'regel'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het over het algemeen, maar jij zegt dus dat ik uit mijn bek lul omdat mijn antwoord, wat ik op kennis van gta4 en ervaringen met anderen etc. , niet correct was. Het antwoord kan goed of fout zijn, want met gta4 is het nog altijd wegen met stenen in je broekzak, het is kortom nog altijd een beetje gokken. daarom hoef ik nog neit uit mijn bek te lullen, maar heb jij in dat geval geluk omdat je pc bijvoorbeeld een uitzondering is, dit gebeurt soms wel eens, zo is mijn pc bijvoorbeeld ook een redelijke uitzondering op de 'regel'.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Even om terug te komen op je vraag, Midnight.

Mijn systeem krijgt genoeg ventilatie. Alleen er zit wel wat stof op mijn case.

Dit lijkt mij niet het probleem, mijn case staat immers op dezelfde plek als toen.

Ik heb -memrestrictfix geprobeerd, werkt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Even om terug te komen op je vraag, Midnight.

Mijn systeem krijgt genoeg ventilatie. Alleen er zit wel wat stof op mijn case.

Dit lijkt mij niet het probleem, mijn case staat immers op dezelfde plek als toen.

Ik heb -memrestrictfix geprobeerd, werkt niet.

Hoelang is het geleden toen je met rond de 40 fps speelde? Misschien ligt het wel aan de patch? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even om terug te komen op je vraag, Midnight.

Mijn systeem krijgt genoeg ventilatie. Alleen er zit wel wat stof op mijn case.

Dit lijkt mij niet het probleem, mijn case staat immers op dezelfde plek als toen.

Ik heb -memrestrictfix geprobeerd, werkt niet.

Ik raad je aan om eens in je BIOS te kijken.

Mijn GTA draaide op 19 fps omdat mijn CPU op 1,5 ghz stond ipv zijn normale 2,5.

Dit is verbeterd en de fps is verandered van 19 naar gemiddeld 27-29

Mijn specs

Intel Pentium dual core E5200 2,5 GHZ

Sapphire HD 3870 512 MB GDDR3

2 GB DDR2 RAM

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Even om terug te komen op je vraag, Midnight.

Mijn systeem krijgt genoeg ventilatie. Alleen er zit wel wat stof op mijn case.

Dit lijkt mij niet het probleem, mijn case staat immers op dezelfde plek als toen.

Ik heb -memrestrictfix geprobeerd, werkt niet.

Ik raad je aan om eens in je BIOS te kijken.

Mijn GTA draaide op 19 fps omdat mijn CPU op 1,5 ghz stond ipv zijn normale 2,5.

Dit is verbeterd en de fps is verandered van 19 naar gemiddeld 27-29

Mijn specs

Intel Pentium dual core E5200 2,5 GHZ

Sapphire HD 3870 512 MB GDDR3

2 GB DDR2 RAM

Dan ga ik ook maar eens kijken, want ik heb precies de zelfde processor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

freezing, het was rond december, dus zo ongeveer 6 weken geleden.

Ik ga eens de patch opnieuw installeren.

@2de post van boven: Ik zal wel eens in me BIOS kijken, maar ik denk dat dit niet het probleem gaat oplossen. Het lijkt me enkel een lagg, maar dan wel een behoorlijke.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

freezing, het was rond december, dus zo ongeveer 6 weken geleden.

Ik ga eens de patch opnieuw installeren.

@2de post van boven: Ik zal wel eens in me BIOS kijken, maar ik denk dat dit niet het probleem gaat oplossen. Het lijkt me enkel een lagg, maar dan wel een behoorlijke.

zou het anders kunnen dat je bent overgestapt naar andere drivers voor je videokaart?

Link to comment
Delen op andere websites

freezing, het was rond december, dus zo ongeveer 6 weken geleden.

Ik ga eens de patch opnieuw installeren.

@2de post van boven: Ik zal wel eens in me BIOS kijken, maar ik denk dat dit niet het probleem gaat oplossen. Het lijkt me enkel een lagg, maar dan wel een behoorlijke.

laat het eens even simpel zijn, voer -memrestrict eens uit, en ook goed let me guess, je hebt het topic neit gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...