Pimp_Killer Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) :o :o :o bij mij deedt hij het gelijk weet je echt zeker dat je deze mappen heb weggegoooid(ook uit de prullebak) : C: - programma files - rockstar games - GTA sanandreas en --> mijn documenten - en dan GTA sanandreas user files egt volledig verwijderen en als dat nog niet helpt zal ik in google instikken : san andras start niet op en dan zelf een beetje bij forums kijken Succes Bewerkt: 20 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
King T Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik bedoelde 60 hz (hertz) dat moge duidelijk zijn, was iets te enthousiast. Reageren
Damos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 ga dan naar configuratiescherm en dan naar software kun je alles wat je weg wil hebben weg gooien Reageren
JaSzA Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Mja, bij mij deed ie het met me oude drivers gewoon. Net me nieuwe drivers erop gedaan, alle spellen doen het maar GTA start nu geeneens meer op. Als opnieuw installere nix oplost dan moet ik straks nog elke keer van driver gaan verandere :unsure: Reageren
JaSzA Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=ins-...-gsafix!rar Dit ff downen, dan werkt et Reageren
Johan O. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=ins-...-gsafix!rarDit ff downen, dan werkt et je link werkt niet. [Edit: srry ik moest hem plakken in het adresbalkje ] Bewerkt: 24 juli 2005 door Low-Co Reageren
Goes Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 ik kan hem niet eens installeren... Ik had eerst een illegale versie maar die werkte alleen in het russisch. Nu heb ik een legale versie gekocht maar als ik hem insteek en autorun het werk laat doen, zie ik geen "install" knop maar wel een "play gta: sa" knop (wel zonder afkortiungen enzo maarja) als ik dan op play duw lukt het niet... Ik heb alle bestanden gewist uit mijn documenten, program files, c-schijf, ... Reageren
qbdown Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Wat zitten jullie nou te zeiken klootzakkies ik heb niks gedaan en bij mij doetie het gewoon ! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Wat zitten jullie nou te zeiken klootzakkies ik heb niks gedaan en bij mij doetie het gewoon ! Nou nou zeg, beetje rustig . We gaan andere leden niet uitschelden he! als jij geen problemen hebt post hier dan niet als je hun niet kan helpen Bewerkt: 29 juli 2005 door snorege Reageren
Goes Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik kan hem niet eens installeren...Ik had eerst een illegale versie maar die werkte alleen in het russisch. Nu heb ik een legale versie gekocht maar als ik hem insteek en autorun het werk laat doen, zie ik geen "install" knop maar wel een "play gta: sa" knop (wel zonder afkortiungen enzo maarja) als ik dan op play duw lukt het niet... Ik heb alle bestanden gewist uit mijn documenten, program files, c-schijf, ... voor de mensen die hetzelfde probleem als ik hadden, op deze manier is het mij gelukt en alles gaat nu perfect... - in het venster van GTA SA waar links, readme, play enzovoort staan, klik je op browse dvd files - in plaats van hier op install te klikken, klik je op setup. ---> nu begint je PC het spel te installeren en normaal gezien kun je het dan zonder fouten spelen... groeten Reageren
bossie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 in je gta user file map. staat een bestandje. gta_sa.set en als je die verwijderd deed die gewoon weer bij mij. bossie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.