Jump to content

QUB3D en nog een vraag


qbdown

Recommended Posts

Ik probeer de challenge van QUB3D te halen (de highscore verbeteren) maar telkens bij 7000-8000 score ga ik game-over. Heeft er iemand tips?

En dan mijn tweede vraag: Zijn 'The Lost And The Damned' en 'The Ballad of Gay Tony' voor de PC uit of niet?

Bedankt,

Robbin

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik die specials pas op het moment dat je ze echt nodig hebt, niet op het moment dat je een special krijgt. Met de knop om een spel af te sluiten kom je in een soort pauze-stand waar je eerst nog moet bevestigen of je echt wilt stoppen of dat je door wilt gaan. Gebruik die pauze-stand om goed te kijken waar je een blok wilt plaatsen en welke kleur boven of onder komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En dan mijn tweede vraag: Zijn 'The Lost And The Damned' en 'The Ballad of Gay Tony' voor de PC uit of niet?

Daar valt over te praten, de Achievements van TLaD zijn met de laatste PC Patch meegegaan, dus er bestaat kans dat TLaD voor de PC komt. Echter heeft Microsoft betaald voor een Xbox 360 only, dus het is afwachten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik zal je één ding vertellen over QUB3D: heb geduld. Ik heb er aardig lang overgedaan. Als ik je een tip moet geven, is dat je in het begin moet proberen zoveel mogelijk vierkantjes te behalen.

Hierdoor wordt je power gevuld, waardoor je (als je er 4 hebt) een special krijgt. Hier kan je op de Xbox met B de onderste drie rijen laten verdwijnen.

Ik had 3 specials in het begin gehaald. Dan is het niet heel moeilijk om het af te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...