---Elias--- Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 In Turkije is er een lam geboren met een menselijk hoofd. Het lam werd geboren in een dorp buiten de stad Izmir maar het schaap overleefde de geboorte niet. Heel het hoofd lijkt op een mens behalve de oren, die lijken op die van een schaap. Men beweert dat deze vervorming is ontstaan omdat het eten van de moeder schaap teveel vitamine A bevatte. Het schijnt niet de eerste keer geweest te zijn dat een dier met een mensenhoofd is geboren. In september 2009 werd een 'mensengeit' geboren in Zimbabwe.
Amfetamientje Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Vitaminen de schuld geven, juist... We weten wel beter hoop ik. http://www.youtube.com/watch?v=51MaoK9GbjY
GekkieJ01 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Lekker onderwerp hoor, vooral weer posten tijdens het etenstijd Om eerlijk te zijn vind ik dus echt super grappig maar ook weer raar eruit zien, maar mijn vraag op zo'n moment is dus, wat heeft het verband Vitamine A en het mensenhoofd met elkaar te maken?
Dr.Oppai Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Lekker onderwerp hoor, vooral weer posten tijdens het etenstijd Om eerlijk te zijn vind ik dus echt super grappig maar ook weer raar eruit zien, maar mijn vraag op zo'n moment is dus, wat heeft het verband Vitamine A en het mensenhoofd met elkaar te maken? ik vind het ook best wel grappig eigenlijk
Honkbal95 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Dit kan eigenlijk net zo hard fake zijn. Ziet er wel grappig uit alwhoewel ik net aan een pizza zat lol. Is er meschien een bron?
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Ik weet niet wat er met de wereld aan de hand is, maar ik heb een lange tijd geleden een filmpje gezien dat er een mensenslang was geboren. Een baby met rode oogjes en een slangenvel: @youtube: Snake Baby Bewerkt: 14 januari 2010 door Nick_Kerkwijk
Honkbal95 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Die schaap en die slangebaby of wat het ook is , Zijn allebij uit turkije is daar soms een plek waar je erg bloot staat aan radiatie?
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Die schaap en die slangebaby of wat het ook is , Zijn allebij uit turkije is daar soms een plek waar je erg bloot staat aan radiatie? Of inteelt.. Zoiets kan ik echt niet geloven dat een normale vrouw zoiets eruitgooit. En @ dat schaap, het heeft ook nog een lachend gezicht. Bewerkt: 14 januari 2010 door Nick_Kerkwijk
Dr.Oppai Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik dacht direct aan GTA-Sheep :$ dan ben je niet de enige
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik dacht direct aan GTA-Sheep :$ Ik denk ook dat het gewoon iemand is geweest die zich weer niet eens kon inhouden. Vitamine A hoezo Vitamine A, kan iemand dat me uitleggen.
Sprunk Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik krijg er toch rare ideeën bij, een schaap met een mensenhoofd. Je gaat je dan afvragen hoe er genen van een mens is een schaap zijn gekomen en dan word ik persoonlijk een tikkie misselijk.
CrackerzElite Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Ah... Oké... Even oma bellen. Bewerkt: 14 januari 2010 door CrackerzElite
Jon-asses Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Er zijn zoveel mensen met een schapenhoofd geboren.
Jacky-2007 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Da's flauw... Maar om eerlijk te zijn geloof ik ook niet helemaal in die enorm halal-verantwoorde vitamine A verklaring.. Ik denk eerder dat de boer zich niet kon beheersen terwijl vrouwlief een maandje op bezoek was bij familie...
Recommended Posts