Cilly Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Iets met mutatie enzo. Ook dat slangenkind; er zijn ziekten waarbij een baby er zo uit komt te zien. Er zijn ziekten waarbij een kind als een meermin geboren wordt of met een ruitpatroon of het gehele lichaam (ik weet de naam zo even niet, het wordt vergeleken met het pakje van een nar). Of wat denk je van het "Angelsyndrome"? Yep, some things are so crazy, you can't even imagine. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Als je zo kijkt zit alles wel op de goede plek behalve de neus en mond. Is het niet gwn dat de mond op de verkeerde plek zit en dat het lammetje gestikt is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 In Turkije is er een lam geboren met een menselijk hoofd. Té makkelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Oke, hier word ik een beetje misselijk van En ik vond pizza zo lekker.. Bewerkt: 14 januari 2010 door FrankDangerz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Hebben jullie nou zo'n zwakke maag of ik zo'n sterke? Ik vind het niet mooi om naar te kijken, maar ik eet er geen hap minder om Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Hebben jullie nou zo'n zwakke maag of ik zo'n sterke? Ik vind het niet mooi om naar te kijken, maar ik eet er geen hap minder om Nee, inderdaad. En ik heb juist zo'n zwakke maag.. En @ je vorige post: ja je hebt ook die olifant man en die boom man.. Laten we een mutatie topic maken! Bewerkt: 14 januari 2010 door CrackerzElite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Vitaminen de schuld geven, juist... We weten wel beter hoop ik. http://www.youtube.com/watch?v=51MaoK9GbjY Waar moet dit op slaan? Ik ben zelf ook een turk, en heb nog nooit iets gehoord over het neuken van een schaap! Turkije vergeet zijn cultuur. Turkije probeert indruk te krijgen op Europa, en toch... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Waar moet dit op slaan? Ik ben zelf ook een turk, en heb nog nooit iets gehoord over het neuken van een schaap! Turkije vergeet zijn cultuur. Turkije probeert indruk te krijgen op Europa, en toch... Zoek gewoon eens 'Schapenneuken' op op YouTube, heeft niks met Turkije te maken hoor, dat was een grap . In ieder geval, geen gezeik over schapenneuken , grappig dat zoiets gebeurt maar verder valt er niet zo veel over te zeggen zeker? Het is een schaap met een misvormde kop, verder niet veel... dood dan nog zelfs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Sorry, maar dat de mens zich vergrijpt aan dieren is al wat langer bekend, hoor. Dat staat volkomen los van Turkije of welk land ook, het komt ook in Nederland voor. Er zijn nu éénmaal ook gestoorde mensen op deze aardbol.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Ja, je zal maar dierofiel zijn... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Iets met mutatie enzo. Ook dat slangenkind; er zijn ziekten waarbij een baby er zo uit komt te zien. Er zijn ziekten waarbij een kind als een meermin geboren wordt of met een ruitpatroon of het gehele lichaam (ik weet de naam zo even niet, het wordt vergeleken met het pakje van een nar). Of wat denk je van het "Angelsyndrome"? Yep, some things are so crazy, you can't even imagine. Alles dat je kunt bedenken, is gebeurd. En dat nog 3 keer erger. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Toch grappig, ik hoorde net van De Dikke Lullen Band, dat liedje over schapen neuken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Misschien dat we dat liedje even kunnen vergeten, en wat serieuzer ingaan op de onderwerpen gen-mutatie en zoöfilie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Even voor de duidelijkheid; ik wist dat het zoöfilie was, maar vond dierofiel toch leuker klinken. Gen-mutatie is naar. Op elk front, lijkt me verschrikkelijk om één of andere mutatie te hebben waardoor je je korte leven als een mediahype wordt gezien. Seks willen hebben met dieren? Tsja, ik denk dat je dan toch echt hulp nodig hebt. En kom dan niet met flauwe opmerkingen als "Mijn schoonmoeder is een varken, moet mijn schoonvader nu ook in therapie?". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Iets met mutatie enzo. Ook dat slangenkind; er zijn ziekten waarbij een baby er zo uit komt te zien. Er zijn ziekten waarbij een kind als een meermin geboren wordt of met een ruitpatroon of het gehele lichaam (ik weet de naam zo even niet, het wordt vergeleken met het pakje van een nar). Of wat denk je van het "Angelsyndrome"? Yep, some things are so crazy, you can't even imagine. Idd, dat ding met die rooie ogen, dat 'kind' heeft een ziekte waardoor die zo'n rare dingen heeft, die heeft ook geitenpoten, volgens sommige is het een teken van satan(door die geitenpoten dacht ik). Maar dit is wel vreemd, maar misschien heeft die schaap bepaald gif gehad(zoals ze bij bepaalde bloemen/groentes strooien) of heeft een verkeerd iets erop zitten rijden, wel raar. Daarnaast, gelukkig zitten we niet op dumpert want dan hoorde we 'geen teen -1' of op geenstijl met de standaard comments zoals 'ik zeg doen! maargoed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts