Jump to content

Schaap met mensenhoofd geboren


---Elias---

Recommended Posts

Geen teen -1. Oh nee, zo gaat dat hier niet.

Het lijkt een mensenhoofd, maar het is er geen. Niks mutatie of genenshit, gewoon een vervormde kop, die toevallig op een mensenhoofd lijkt. Tenminste, dat denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cilly

    4

  • Honkbal95

    3

  • Jacky-2007

    3

  • Nick_Kerkwijk

    2

Ik zie al een schaap in de wei staan met een mensen hoofd :schater:

Hoe kan zo iets... :puh:

:bier:

Nou, Niet, daarom is het schaapenmens/mensenschaap overleden. Wat overigens buitengewoon sneu is voor het schaap natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen teen -1. Oh nee, zo gaat dat hier niet.

Het lijkt een mensenhoofd, maar het is er geen. Niks mutatie of genenshit, gewoon een vervormde kop, die toevallig op een mensenhoofd lijkt. Tenminste, dat denk ik.

+1. Oh neem zo gaat dat hier niet.

:7

Het is toch ook onmogelijk dat zoiets ontstaat doordat een mens sex heeft gehad met een schaap?

Volgens mij kon zoiets alleen bij dieren die 'dichter' bij elkaar stonden zoals een ijsbeer en een grizzly.

ps dat filmpje dat ik poste was gewoon heel flauw, dat mensen daar überhaupt nog op ingaan :clown:

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch ook onmogelijk dat zoiets ontstaat doordat een mens sex heeft gehad met een schaap?

Volgens mij kon zoiets alleen bij dieren die 'dichter' bij elkaar stonden zoals een ijsbeer en een grizzly.

Tussen dieren die tot dezelfde soort behoren :clown: (moeten leren voor Biologie), niet volledig juist hoor, moet eigenlijk geslacht zijn denk ik :?

Het is ook maar gewoon een schapenhoofd waar wat mee is foutgegaan. Zoals dat bij mensen ook wel voorkomt...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

FFS, spoiler die gore plaatjes van jullie. Iets wat je ziet kun je niet meer onzien. Dus, please.. Ging bijna over me nek. Buiten dat, weten we nu iig wel waar GTA-Sheep uithangt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zakura doe ff normaal ofzo, als hij daar niet tegen kan, Daar kan hij ook niks aan doen.

En dat schelden laat ook maar achter wegen :duh:

Ontopic: overgens vind ik het wel raar dat zoiets kan, Maar 't kan net zo goed nep zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen dieren die tot dezelfde soort behoren :clown: (moeten leren voor Biologie), niet volledig juist hoor, moet eigenlijk geslacht zijn denk ik :?

Ja, daarom kunnen twee lesbische vrouwen of twee homoseksuele mannen ook gewoon kinderen krijgen xD

Nee, dit soort dingen zijn niet echt mogelijk lijkt me. Als ik het me goed herinner hebben schapen een ander aantal chromosomen dan wij(46), dan kan het geloof ik sowieso al niet. En als dat aantal al gelijk is, moeten ook nog de genen per chromosoom op dezelfde plek zitten. Ook de geslachtschromosomen moeten overeenkomen(dus XY=mannelijk en XX=vrouwelijk, en niet andersom ofzo, of meerdere geslachtschromosomen) enzovoort...

Heel gek ook dat als je 'schaap met mensenhoofd' op Google afbeeldingen intypt, er maar één plaatje van verschijnt van dit schaap, en nog een van een ander schaap met een menshoofd, ook daar is maar één foto van. Heel gek ook dat je de vorm van een oor ziet op de plek waar het oog (bij een mens) zou moeten zitten...

Ik zie een patroon ontstaan, en jullie? *Kuch* Photoshop *kuch*

Zelfs een aap en een mens zijn niet (meer) te kruisen vermoed ik, aangezien we anders heus wel van een of andere idioot hadden gehoord die een aap zwanger had gemaakt :7.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...