Jump to content

BC7 mod werkt niet, hoe ik het ook probeer.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb laatst de BC7 mod geinstalleerd en hij werkt niet.

ik heb alles precies gedaan zoals het in de readme stond.

gta san andreas chrasht telkens weer.

ik start san andreas, dan laad ik mijn savegame, hij begint te laden en dan vlak voor dat hij klaar is met laden crasht tie.

mijn gta san andreas is een gedowngrade V2 ( kweet niet of dat wat uitmaakt maar ik dacht ik zeg het even)

als iemand een idee heeft van wat het kan zijn, kan je me dan ff helpen.

bedankt.

C-4

Geplaatst:

Werkt CLEO3 wel zonder BC7mod? Zo niet, probeer de compact_sa.exe (wachtwoord: CVehicle).

dat progamma wat je hebt gestuurd werkt niet, het zegt steeds dat hij vorbisfile.dll niet kan vinden terwijl die er gewoon is.

• 1 year later...
Geplaatst:

Elke mod heeft een readme waarin staat hoe je het moet installeren. De manier van installeren hangt er ook van af of het models, cleo mod, scm mods enzo zijn. Als jee een cleo mod bedeld dan moet je eerst cleo 4 downloaden van www.sannybuilder.com en de .cs van elke cleo mod in de cleo folder in je sa folder zetten. Zit er nog 1 of meerdere .fxt files bij dan moet je deze in de text folder in de cleo folder plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...