SuperSiN Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 aan gezien je niet rijd met een vliegtuig noem ik het maar een vliegbewijs. en dat moet ik halen voor die zeker T.. maar dat lukt me ECHT niet. Ik kan dat ding totaal niet besturen. erg irritant is dat! want ik weet dat er hierna een missie komt waar je moet "racen" tegen een ander vliegtuig, of in de lucht kapot knallen weet ik veel. mss zijn er tips of tricks voor mijn vliegbewijs te halen? zijn er trainers/cheats die het automatish toelaten zodat ik mss direct aan de missie kan beginnen? ik doe het niet graag maar ik speelde het spel nu al 20 uren de hele dag door, geweldig spel. niet alles ging vanaf de eerste keer maar dit probeerde ik nu al 12515 keren! het lukt NIET. Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 heel veel oefenen met vliegen ook buiten de vliegschool gewoon een vliegtuigje stelen en oefenen tot je de feeling hebt en dan lukt 't wel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Jepz, ik had er ook heel veel moeite mee! Pas na heel veel oefenen lukte het me B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ja zeker wel lastig, maar als je eraan gewend bent, is t ook wel leuk Ik doe niet s lievers dan in me hydra vliegen. Maar je hebt de eerste paar trainingen wel gedaan? dat je moet opstijgen en lande? enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ja ik zit nu aan opdracht 5 ofzo, ik moet opstijgen, vliegen, draaien, door die ringetjes vliegen enz.. verder dan de 2de ring ben ik nog niet geraakt. dat ding draait niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 heb je hem op de pc of op de ps2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Het is trouwens een vliegbrufet geen vliegbewijs en inderdaad gewoon oefenen zo ben ik er ook uit gekomen en ik heb nu nog maar twee silveren en de rest is goud dus het moet lukken succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 als je hem op de ps2 hebt moet je met r1 en l1 of r2 en l2 (ff uitproberen) of eerst de joystick naar rechts (als je naar rechts moet) en dan naar beneden dan moet je alleen wel oppassen dat je niet te ver draait succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kvond em wel makkelijk, heb overal goud --> HUNTER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb nu nog een silveren medal omdat die met die parachut (hoe je het ook schrijft) niet lukt maar kwenie waarom ik wacht al langer met mun parachut openen en ik land precies in het midden ksnap er niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik heb nu al heel wat geoefend, ik ben er nog niet maar het lukt elke dag beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 1e en de 2e missie waren makkelijk 3e missie heb ik zeeker 20 keer gedaan (tip: probeer het eerst met je motor wat zachter, af en toe een beetje gas geven zodat je niet neerstort... maar je gaat zo wat langzamer, en kan je het beter bij benen) 4e missie was bijna het zelfde als de 3e missie, dus als je die eenmaal kan is er niks meer aan 5e missie is een eitje (ga naar voren, totdat je bij de rand komt, dan vertraag je jezelf, je gaat weer wat naar voren, wanneer parachute open moet, doe je parachute open, benen om hoog, en benen omlaag, effe de feeling in hebben, totdat je in die circel landt) 6e missie ook 7e missie ook 8e missie is weer wat moeilijker (vooral die trucks, als je het snel wil doen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het is gelukt! ik kan verder. tot nu toe heeft Woozie enkel iets laten horen, niet die kerel waarvan ik allemaal moest kunnen vliegen :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Jawel, van Toreno (de man voor wie je je vliegbewijs moest halen) laat wel iets van hem horen. Kijk in de hangar waar je vliegtuig staat. Daar zal je zien dat er een missie is van Toreno en die is dan ook nog pokke moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Jawel, van Toreno (de man voor wie je je vliegbewijs moest halen) laat wel iets van hem horen. Kijk in de hangar waar je vliegtuig staat. Daar zal je zien dat er een missie is van Toreno en die is dan ook nog pokke moeilijk. Oh? dus ik ga nog veel vloeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.