Jump to content

Vliegtuig "vliegbewijs"

SuperSiN

Recommended Posts

aan gezien je niet rijd met een vliegtuig noem ik het maar een vliegbewijs. en dat moet ik halen voor die zeker T.. maar dat lukt me ECHT niet.

Ik kan dat ding totaal niet besturen. erg irritant is dat! want ik weet dat er hierna een missie komt waar je moet "racen" tegen een ander vliegtuig, of in de lucht kapot knallen weet ik veel.

mss zijn er tips of tricks voor mijn vliegbewijs te halen? zijn er trainers/cheats die het automatish toelaten zodat ik mss direct aan de missie kan beginnen? ik doe het niet graag maar ik speelde het spel nu al 20 uren de hele dag door, geweldig spel. niet alles ging vanaf de eerste keer maar dit probeerde ik nu al 12515 keren! het lukt NIET.

Thanks

Delen op andere websites

Ja zeker wel lastig, maar als je eraan gewend bent, is t ook wel leuk :puh: Ik doe niet s lievers dan in me hydra vliegen. Maar je hebt de eerste paar trainingen wel gedaan? dat je moet opstijgen en lande? enzo?

Delen op andere websites

als je hem op de ps2 hebt moet je met r1 en l1 of r2 en l2 (ff uitproberen)

of eerst de joystick naar rechts (als je naar rechts moet) en dan naar beneden dan moet je alleen wel oppassen dat je niet te ver draait

succes ermee

Delen op andere websites

ik heb nu nog een silveren medal

omdat die met die parachut (hoe je het ook schrijft) niet lukt maar kwenie waarom

ik wacht al langer met mun parachut openen en ik land precies in het midden ksnap er niks van

Delen op andere websites

1e en de 2e missie waren makkelijk

3e missie heb ik zeeker 20 keer gedaan (tip: probeer het eerst met je motor wat zachter, af en toe een beetje gas geven zodat je niet neerstort... maar je gaat zo wat langzamer, en kan je het beter bij benen)

4e missie was bijna het zelfde als de 3e missie, dus als je die eenmaal kan is er niks meer aan

5e missie is een eitje (ga naar voren, totdat je bij de rand komt, dan vertraag je jezelf, je gaat weer wat naar voren, wanneer parachute open moet, doe je parachute open, benen om hoog, en benen omlaag, effe de feeling in hebben, totdat je in die circel landt)

6e missie ook

7e missie ook

8e missie is weer wat moeilijker (vooral die trucks, als je het snel wil doen :puh:)

Delen op andere websites

Jawel, van Toreno (de man voor wie je je vliegbewijs moest halen) laat wel iets van hem horen. Kijk in de hangar waar je vliegtuig staat. Daar zal je zien dat er een missie is van Toreno en die is dan ook nog pokke moeilijk.

Delen op andere websites

Jawel, van Toreno (de man voor wie je je vliegbewijs moest halen) laat wel iets van hem horen. Kijk in de hangar waar je vliegtuig staat. Daar zal je zien dat er een missie is van Toreno en die is dan ook nog pokke moeilijk.

Oh? dus ik ga nog veel vloeken? :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...