Jump to content

GTA San Andreas Movie


hoidatwastimmi

Recommended Posts

Echt toppie! :klap: Lijkt me leuk! Vooral de trailer zag er heel gaaf uit. Van Michael en jou heb ik al veel mooie filmpjes gezien. Ik hoop dat deze ook zo goed wordt! :D Wel jammer dat als IK op het forum het over dat soort 'myths' praat, Ik 40% krijg.... :-( Ik kan al bijna niet meer wachten... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat als IK op het forum het over dat soort 'myths' praat, Ik 40% krijg.... :-(

Zolang er niet wordt beweerd dat het origineel in het spel aanwezig is, zolang wordt gezegd dat het met modificaties is gemaakt is er niets aan de hand. Deze mythes zijn en blijven mythes, dus niet waar en over het algemeen een resultaat van een grote fantasie of het gebruik van een modificatie. In dit geval wordt het gewoon gebruikt als thema voor een film zonder dat er het één en ander beweerd wordt. Dat is het verschil.
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je het hebt gecancelled, maar ik snap de reden wel (had statusupdates van je gezien). Ik hoop dat je het verder in het jaar toch voortzet, ik vind dit nog steeds een van de weinige machinima's van San Andreas met potentie ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...