Jump to content

GTA IV werkt niet meer


Xadvance

Recommended Posts

Als ik gta IV op start krijg ik alleen die 2 rockstar logo's te zien en het gta IV logo dan is het 20 a 30 seconden zwartbeeld en dan valt hij weg.

mijn gta iv werkt maar kom na een tijdje gta iv werkt niet meer er wordt een oplossing gezocht voor je krijg melding zodra een oplossing beschikbaar is

wat kan ik er aan doen het is wel best vervelend als je met een missie bezig ben en dat komt er op

als iemand weet wat ik kan aan doen wil zeggen

alvast bedankt

mvg Xadvance

ps ik heb Windows vista

>>> Door Hanneswasco: Topic afgesplitst van een ander topic, van meer dan een jaar oud.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

is een legaal versie en heb mijn schuif al gedefragamenteer

mvg Xadvance

heb je gemod?

gemod ????

mvg Xadvace

Ja, vb een auto spawnen, teleporteren, godmode, dat soort dingen. (Niet door cheats)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Druk met de rechterknop op je gta4 snelkoppeling(te adviseren is hem met launchgta4.exe te starten) en kies hier 'Als Administrator uitvoeren'. Dit zou het probleem moeten verhelpen, een ander iets wat mogelijk helpt is de -memrestrict fix toe te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Druk met de rechterknop op je gta4 snelkoppeling(te adviseren is hem met launchgta4.exe te starten) en kies hier 'Als Administrator uitvoeren'. Dit zou het probleem moeten verhelpen, een ander iets wat mogelijk helpt is de -memrestrict fix toe te passen.

-memrestrict fix ??

wat is dat

mvg Xadvance

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...