Xadvance Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Als ik gta IV op start krijg ik alleen die 2 rockstar logo's te zien en het gta IV logo dan is het 20 a 30 seconden zwartbeeld en dan valt hij weg. mijn gta iv werkt maar kom na een tijdje gta iv werkt niet meer er wordt een oplossing gezocht voor je krijg melding zodra een oplossing beschikbaar is wat kan ik er aan doen het is wel best vervelend als je met een missie bezig ben en dat komt er op als iemand weet wat ik kan aan doen wil zeggen alvast bedankt mvg Xadvance ps ik heb Windows vista >>> Door Hanneswasco: Topic afgesplitst van een ander topic, van meer dan een jaar oud.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Heb je misschien files gemod? Wat in ieder geval aan te raden is om je harde schijf eens te defragmenteren, dan staat alles weer bij elkaar wat bij elkaar hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xadvance Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 is een legaal versie en heb mijn schuif al gedefragamenteer mvg Xadvance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 is een legaal versie en heb mijn schuif al gedefragamenteer mvg Xadvance heb je gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xadvance Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 is een legaal versie en heb mijn schuif al gedefragamenteer mvg Xadvance heb je gemod? gemod ???? mvg Xadvace Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) is een legaal versie en heb mijn schuif al gedefragamenteer mvg Xadvance heb je gemod? gemod ???? mvg Xadvace Ja, vb een auto spawnen, teleporteren, godmode, dat soort dingen. (Niet door cheats) Bewerkt: 17 januari 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xadvance Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 nee ik heb wel al cheat gebruik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 voer je het spel als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xadvance Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) nee denk het ni hoe kan je dat zien ik heb eigen pc dus ik ben de baas mvg xadvance Bewerkt: 19 januari 2010 door Xadvance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2010 Druk met de rechterknop op je gta4 snelkoppeling(te adviseren is hem met launchgta4.exe te starten) en kies hier 'Als Administrator uitvoeren'. Dit zou het probleem moeten verhelpen, een ander iets wat mogelijk helpt is de -memrestrict fix toe te passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xadvance Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2010 Druk met de rechterknop op je gta4 snelkoppeling(te adviseren is hem met launchgta4.exe te starten) en kies hier 'Als Administrator uitvoeren'. Dit zou het probleem moeten verhelpen, een ander iets wat mogelijk helpt is de -memrestrict fix toe te passen. -memrestrict fix ?? wat is dat mvg Xadvance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2010 -memrestrict fix ?? wat is dat Lees dit topic eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.