GTA-Lovera Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) De zelfgenezende en Auto-Update PC Omdat misschien niet alle PC's beveiligd en Up to Date heb ik namelijk dit onderwerp gemaakt. Ik heb natuurlijk Software gaan zoeken die ik op het Internet vond maar ook in De Computermagzine's van CHIP Lijst van Software: Softwarenaam Utilities: - Updatestar Houd je Software en PC Up To Date - Flitskikker InfoToolWeet wat erin je PC zit! - CCleaner onnodige bestanden verwijderen en gemakkelijk je PC Defragmenteren - BackupPC Meerdere Bestanden of Software Backuppen in een klik - SpeedUpMyPC 3Maak je Systeem sneller Later Meer Software en Als je je eigen of aanbevolen software wilt in de lijst just say it xD Security: - Avast Home Edition Hou je PCtje veilig - a-squared HiJackFree 3.1.0.19 Zoekt Trojans, Hijackers en meer - Comodo Firewall Dubbele Firewall Bescherming - Malware Bytes Dit programma zoekt Malware en meer - Microsoft Security Essentials Microsoft's Eigen Anti-Virus !! Vergelijkbaar met Norton Anti-Virus ! Office: - GIMP Gemakkelijk en gratis je foto's bewerken - OpenOffice Je projecten , Brieven , Verslagje's met OpenOffice !! Bewerkt: 16 januari 2010 door GTA-Lovera Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Handig topic Malware bytes ofzow mag er ook wel bij denk ik. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 malware bytes mag er neit bij, het is een verplichting. Ik ben een soort van virus magneet, mbam en avira hierzo, echt, mijn pc is clean. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Dus Avira en Malware Bytes moet er bij ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Zet ESET NOD32 er ook maar bij, maar deze is wel betaald, ik zit nu al een tijdje met Online Armor (firewall), Windows Defender, Windows Firewall en ESET NOD32, ik download zeer veel en heb al een lange tijd geen virus meer gehad. Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Op http://www.gratissoftwaresite.nl/ vind je alle gratis software die je maar kunt bedenken, een site die door de Consumentenbond als beste in zijn soort is beoordeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.