Jump to content

Muisprobleem

Bartjex88

Recommended Posts

meschien is je muis kapot of vies. dan moet je hem even er uit halen en schoon maken

Dan heb je geen optische muis lijkt me, en dan moet je muis zeker kapot zijn, want hij kan niet automatisch naar beneden rollen.

Delen op andere websites

Dat kan toch niet hij heeft het alleen bij dat spel

Als ik muis en toetsenbord uittrek heeft ie het nog :angry:

Dan is het dus duidelijk niet de muis ;) maar.... install hem een keer opnieuw kijken of dat helpt (back-up je save file als je die hebt)

Delen op andere websites

Heb je ook al de drivers van je muis (en eventueel toetsenbord) opnieuw geinstalleerd? Misschien heb je eerst een andere muis/ toetsenbord aan deze computer gehad en staan die drivers er ook nog op en zorgt dat voor het probleem. Deinstalleerd die drivers / software en kijk of het probleem er dan nog is.

(let even op de EDIT-knop)

Delen op andere websites

Je kunt de muisbuttons ook instellen om te lopen, maar dat is niet standaard dus daar zal het probleem niet zitten.

Heb je misschien een draadloos toetsenbord en ligt er een GSM in de buurt? Ik heb wel eens dat m'n PC blijft scrollen (toetsenbord met scrollwiel) en dit gebeurt maar in sommige applicaties. Een GSM icm. m'n draadloze toetsenbord is dan vaak de.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...