Bartjex88 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als ik san andreas opstart gaat heel rap de muis naar onder en duid hij alles snel aan,bij mouse sensitive kan dat al niet al geporbeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 meschien is je muis kapot of vies. dan moet je hem even er uit halen en schoon maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 meschien is je muis kapot of vies. dan moet je hem even er uit halen en schoon maken Dan heb je geen optische muis lijkt me, en dan moet je muis zeker kapot zijn, want hij kan niet automatisch naar beneden rollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb zo een muis me een lichtje scrollen gaat wel maar doet hij vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 probleem is er terug help me aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 bartjex88 er is een -EDIT- knop hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 vergete Maar wie kan me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Jammer genoeg heb ik geen san andreas op de pc.Je muis moet kapot zijn.Had ik ook.Een nieuwe muis moet je kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Dat kan toch niet hij heeft het alleen bij dat spel Als ik muis en toetsenbord uittrek heeft ie het nog :angry: Bewerkt: 18 juni 2005 door Bartjex88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Dat kan toch niet hij heeft het alleen bij dat spelAls ik muis en toetsenbord uittrek heeft ie het nog :angry: Dan is het dus duidelijk niet de muis maar.... install hem een keer opnieuw kijken of dat helpt (back-up je save file als je die hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Helpt niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Nu heb ik load game geledan en blijft hij automatish naar voor wandelen weet iemand wat dit probleem is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Heb je ook al de drivers van je muis (en eventueel toetsenbord) opnieuw geinstalleerd? Misschien heb je eerst een andere muis/ toetsenbord aan deze computer gehad en staan die drivers er ook nog op en zorgt dat voor het probleem. Deinstalleerd die drivers / software en kijk of het probleem er dan nog is. (let even op de EDIT-knop) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) drivers van muis hebk al gedaan maar drivers van toetsenbord vind ik niet. ps.alleen muis is veranderd en met muis kan je niet lopen Bewerkt: 19 juni 2005 door Bartjex88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Je kunt de muisbuttons ook instellen om te lopen, maar dat is niet standaard dus daar zal het probleem niet zitten. Heb je misschien een draadloos toetsenbord en ligt er een GSM in de buurt? Ik heb wel eens dat m'n PC blijft scrollen (toetsenbord met scrollwiel) en dit gebeurt maar in sommige applicaties. Een GSM icm. m'n draadloze toetsenbord is dan vaak de. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.