Jump to content

Laad probleem


Scarface92

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een klein probleempje. Sinds ik Episodes from Liberty City heb aangeschaft en gespeeld laad mijn gewone GTA: IV game niet meer automatisch. Als ik GTA:IV opstart zegt hij het volgende:

''The downloadable content required for this autoload is not available. Pres A to start a new game of Grand Theft Auto IV.''

Vind het hoogst irritant aangezien ik telkens weer een nieuwe game moet beginnen en pas daarna m'en uitgespeelde Savegame kan laden. Nu heb ik al de automatische save functie uitgezet, zowel bij IV als bij de Episodes maar dat helpt jammer genoeg niet. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :engel:

mvg,

GrandTheftTwano

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een klein probleempje. Sinds ik Episodes from Liberty City heb aangeschaft en gespeeld laad mijn gewone GTA: IV game niet meer automatisch. Als ik GTA:IV opstart zegt hij het volgende:

''The downloadable content required for this autoload is not available. Pres A to start a new game of Grand Theft Auto IV.''

Vind het hoogst irritant aangezien ik telkens weer een nieuwe game moet beginnen en pas daarna m'en uitgespeelde Savegame kan laden. Nu heb ik al de automatische save functie uitgezet, zowel bij IV als bij de Episodes maar dat helpt jammer genoeg niet. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :engel:

mvg,

GrandTheftTwano

Ik snap het probleem. Je savegames staan opgeslagen op een harde schijf van xbox? kan je die niet met de pc verbinden en dan een en ander wijzigen?

OF: Start zoals de game zegt een nieuw spel, je start er een, maar dit wil niet zeggen dat je het moet opslaan. Als je in die eerste missie bent beland dan, (na de proloog door te spoelen)kan je naar je start menu en je juiste savegame laden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem heb ik ook wel eens gehad, je lost het op door je GTA IV savegame over te saven in een van je schuilplaatsen. Het spel dat als laatste gesaved is zal als eerste laden als je het opstart, ik vond dit in het begin ook iritant. Nu ben ik er aan gewend, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem heb ik ook wel eens gehad, je lost het op door je GTA IV savegame over te saven in een van je schuilplaatsen. Het spel dat als laatste gesaved is zal als eerste laden als je het opstart, ik vond dit in het begin ook iritant. Nu ben ik er aan gewend, succes!

Oke bedankt, maar kan ik de automatische save functie gewoon uitlaten?

@jvj: Je kunt je savegames niet wijzigen via je PC. Ik vind het juist irritant dat hij telkens weer opnieuw begint. Ik weet ook wel dat je na het begin filmje je eigen Savegame kunt laden maar dat wil ik juist niet.

Maar goed, het is dus gewoon een kwestie om je opgeslagen game nog een keer te saven? :cab:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem heb ik ook wel eens gehad, je lost het op door je GTA IV savegame over te saven in een van je schuilplaatsen. Het spel dat als laatste gesaved is zal als eerste laden als je het opstart, ik vond dit in het begin ook iritant. Nu ben ik er aan gewend, succes!

Oke bedankt, maar kan ik de automatische save functie gewoon uitlaten?

Dat maakt geen verschil of je die uit laat of aan doet, als GTA IV zelf maar als laatst gesaved is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...