GTAFreak007 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Hoi , IIk ben van pplan een nieuwe PC te kopenen tussen 700 en 1000 euro Dingen die ik in wil hebben. Cd-dvdWriter diskettestation geluidskaart grafische kaart moederbord processor 4USB's TV ontvanger een toetsenbord en een optische muis op radiofrequentie indien mogelijk Als beeldscherm een LCD scherm van 19 inch Mvg GTAFreak007 Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) Kijkt u eens: Klik - AMD Phenom II Quad-Core - ATI HD5850 - 4 Gig DDR3 geheugen Het toetsenbord en de muis kun je, indien je dit niets vind, zelf nog aanpassen. Datzelfde geld voor het beeldscherm. Ik kan uit je post niet opmaken of je de PC zelf in elkaar wilt steken, of dat je dat wilt laten doen door het bedrijf. Daarom is met het samenstellen rekening gehouden met die eventuele extra kostenpost. Mocht je nog verder in prijs willen zaken, kun je bijvoorbeeld een HD5770 videokaart en/of een AMD Athlon Quad core processor nemen. Bewerkt: 15 januari 2010 door Sprunk Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Kijkt u eens: Klik - AMD Phenom II Quad-Core - ATI HD5850 - 4 Gig DDR3 geheugen Het toetsenbord en de muis kun je, indien je dit niets vind, zelf nog aanpassen. Datzelfde geld voor het beeldscherm. Ik kan uit je post niet opmaken of je de PC zelf in elkaar wilt steken, of dat je dat wilt laten doen door het bedrijf. Daarom is met het samenstellen rekening gehouden met die eventuele extra kostenpost. Mocht je nog verder in prijs willen zaken, kun je bijvoorbeeld een HD5770 videokaart en/of een AMD Athlon Quad core processor nemen. Bedankt ! Ziet er goed uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.