Elmigo Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Hallo iedereen, is het mogelijk om voor GTA IV je eigen missies te maken? Zo ja, welke software heb ik hiervoor nodig? ~Elmigo Reageren
Elmigo Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Mod Forum. Ja, euhh, sorry. Ik wist niet precies waar ik met deze vraag moest zijn. >>> Door Hanneswasco: Bij deze verplaatst.<<< Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) Je kan momenteel alleen scripts maken in C++, C# VB, en Lua. Als je geen ervaring hebt met een van de bovenstaande scripttalen, en je wilt het toch proberen, dan raad ik je visual basic aan. Ik heb een tijd terug een basis tutorial gemaakt om te scripten in vb: Klik. Veel suc6 Bewerkt: 15 januari 2010 door BC7 Reageren
Elmigo Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Je kan momenteel alleen scripts maken in C++, C# VB, en Lua. Als je geen ervaring hebt met een van de bovenstaande scripttalen, en je wilt het toch proberen, dan raad ik je visual basic aan. Ik heb een tijd terug een basis tutorial gemaakt om te scripten in vb: Klik. Veel suc6 Bedankt , ik zal het even grondig doornemen! ~Elmigo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.