Jochemd Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Hoi, Ik ben nu al aardig ver met mijn server. Ik heb alleen nog een probleempje met de wapen objecten. Ik kan ze er wel inzetten, maar dan zie je in de sevrer alleen maar een wapen en je kan hem niet oppakken. Weet iemand hier het probleem van? Ik heb ook al gekeken in de Object Tuturial, maar daar ben ik niets wijzer van geworden... Groet, Jochemd Reageren
sean5874 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Hoi, Ik ben nu al aardig ver met mijn server. Ik heb alleen nog een probleempje met de wapen objecten. Ik kan ze er wel inzetten, maar dan zie je in de sevrer alleen maar een wapen en je kan hem niet oppakken. Weet iemand hier het probleem van? Ik heb ook al gekeken in de Object Tuturial, maar daar ben ik niets wijzer van geworden... Groet, Jochemd - Maak een pickup, laat hem de vorm van een wapen aannemen.(programmeer hem wel zo dat hij verdwijnt na oppakken!!). - Gebruik de callback OnPlayerPickUpPickUp en zet daaronder: GivePlayerWeapon(playerid, [je wapen id], [ammo]); Weet je nog niks van pickups kijk dan hier Groeten, sean5874 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) daar zal die niet zo ver mee komenm klik in mijn singature op de link > [TUT]Pickups Bewerkt: 16 januari 2010 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.