Emaitroy Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 net zo heet, echt heel vet idee om het zo te gaan doen er valt eigenlijk niets op aan te merken behalve dat ik persoonlijk andere kleuren had gekozen. ehh.. ja dit idee kun je natuurlijk ook nog met heel veel andere dingen uitvoeren en dan bv ook met andere kleuren. goed gedaan! 10/10 Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Just an idea. Heel gaaf maar er is nog wel wat aan op te merken. Zoals de zwarte lijn. Die begint te donker in het haar, en eindigt te licht in de letter 'C'. Ook is die lijn niet helemaal 'smooth' maar wat pixelig. Zelfde geld voor de 'Y' en de 'N'. Ze eindige te licht. In het middel vind ik de lijnen wel wat te druk. Mag iets minder. Maar ik snap je idee en ik vind het ook een gaaf idee. Was er zelf nooit opgekomen Als je de bovenstaande dingen iets meer weet uit te werken, krijg je van mij de dikste 10 ooit Het beste wat je kunt doen is denk ik dit: Laat de lijnen zo die je hebt, maar zet er een Gradient op (via Blending Options). Met de Eyedropper Tool (sneltoets 'I') kun je precies de kleur selecteren waar je de lijn mee wilt eindigen en starten. Zet de nummers van die kleuren in de Gradient van je lijn in de Blending Options, et voila! Bewerkt: 16 januari 2010 door lexus123 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Zeer leuk idee, maar de uitwerking is wat magertjes. Als ik jou was, zou ik het idee uitwerken op een groter canvas en er een Large Art van maken. Zoek een kwalitatief gezien betere render, gebruik iets minder dikke lijnen en laat die lijnen de tekst niet enkel aanraken, maar ook om de letters heen draaien (alsof de lijnen de letters in hun greep hebben). Voeg er wat grafische snufjes aan toe (met name voor de lijnen/Blending Options) en je hebt een mooi stukje art te pakken. Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Zeer leuk idee, maar de uitwerking is wat magertjes. Dat dacht ik ook meteen, er veel meer mee te doen. Het is nu gewoon een grote klierboel in het midden, probeer er iets meer lijn in te krijgen. Als je een grotere render pakt kan je elke lijn naar een bepaald lichaamsdeel laten gaan (armen, benen, hoofd, romp) om die er daar omheen te laten gaan. De achtergrond is nu gewoon een grijs vlak, ik zou daar ook iets mee doen, zwart staat al een stuk beter, dan kan je de lijnen ook wat fellere kleurtjes geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.