Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hey, ik ben aldoor op zoek naar een kledingzaak met dure kleren want ik wil me sex appeal omhoog krikken dus ik dacht ik geef mezelf een duur blits outfit maja dat kan ik dus nergens vinden heb wel 1 gevonden maar die heeft niet van die pimp dingen wel laarsen van slangeleer enzo kan iemand mij plsse verder helpen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ja hoe ver ben je dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je de vriendin Denise uitspeeld dan krijg je een Pimp-pak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik ben nu bij missie up up and away en die denise is me vriendin nu dus weet niet hoe lang dat duurt voordat ik zon pak krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik ben nu bij missie up up and away en die denise is me vriendin nu dus weet niet hoe lang dat duurt voordat ik zon pak krijg Beloning: # 15%: Niks # 40%: Sex is mogelijk # 50%: Haar auto is beschikbaar # 100%: Pimp Suit in je warderobe zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...oud=DATE_DENISE voor meer informatie over denise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ok tnnx voor de info :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SlayerTwist Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ok tnnx voor de info :rolleyes: Er is trouwens nog ergens een kleren winkel , me broertje had hem gevonden op de PS2 Je kan daar Moterhelmen kopen enzo..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kun je trouwens ook een bivak muts kopen of alleen een Jason voorhees achtig hockeymasker ? want ik wil eerdaags ff een huis beroven en wat zooi doorverkopen maar het zou stoer zijn als je dan bivak muts had en als die er is hoe heet die in het spel en welke winkel ligt ie ? veel vragen weet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SlayerTwist Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kun je trouwens ook een bivak muts kopen of alleen een Jason voorhees achtig hockeymasker ? want ik wil eerdaags ff een huis beroven en wat zooi doorverkopen maar het zou stoer zijn als je dan bivak muts had en als die er is hoe heet die in het spel en welke winkel ligt ie ?veel vragen weet het Ik weet niet wil wel is voor je zoeken hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 je moet eens kijken bij pro laps in las venturas daar verkopen ze dat geloof ik, of je moet in een andere pro laps kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 echt? voel me zeer vereerd hehe als je dat zou willen doen m8 heel graag ik zoek ondertussen ook gewoon verder ik hoor het nog wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SlayerTwist Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 echt? voel me zeer vereerd hehe als je dat zou willen doen m8 heel graag ik zoek ondertussen ook gewoon verder ik hoor het nog wel Ik wou voor je gaan zoeken maar ik was vergeten dat ik niet eens weet hoe zo'n must eruit ziet :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ok tnnx voor de info :rolleyes: Er is trouwens nog ergens een kleren winkel , me broertje had hem gevonden op de PS2 Je kan daar Moterhelmen kopen enzo..... waar is die winkel dan wel ? volgens mij vestaat hij niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) ok tnnx voor de info :rolleyes: Er is trouwens nog ergens een kleren winkel , me broertje had hem gevonden op de PS2 Je kan daar Moterhelmen kopen enzo..... waar is die winkel dan wel ? volgens mij vestaat hij niet hoor Hij bestaat wel je kan moterhelmen kopen ja. klik Daar staan alle winkels, en dan zie je ook wat ze verkopen. Neem vaker een kijkje in de walkthrough. Bewerkt: 17 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ok tnnx voor de info :rolleyes: Er is trouwens nog ergens een kleren winkel , me broertje had hem gevonden op de PS2 Je kan daar Moterhelmen kopen enzo..... waar is die winkel dan wel ? volgens mij vestaat hij niet hoor Hij bestaat wel je kan moterhelmen kopen ja. klik Daar staan alle winkels, en dan zie je ook wat ze verkopen. Neem vaker een kijkje in de walkthrough. bij prolaps en dan:Fullface Helmet of MotoX Helmet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.