Jump to content

kan je ook modd op de ps2


jeepy-scott1

Recommended Posts

Simpelweg kan wel :) , je moet er wel zo'n apperaatje voor kopen ( 50,00 euro) , en dan nog eens flutsellen met de software, raad ik je sterk af

En je gelooft ook in de paashaas? SA:MP zal nooit zonder enige support van de officiële ontwikkelaars kunnen werken op een playstation 2.

Mocht je het tegendeel kunnen bewijzen, dan hoor ik dat graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpelweg kan wel :) , je moet er wel zo'n apperaatje voor kopen ( 50,00 euro) , en dan nog eens flutsellen met de software, raad ik je sterk af

En je gelooft ook in de paashaas? SA:MP zal nooit zonder enige support van de officiële ontwikkelaars kunnen werken op een playstation 2.

Mocht je het tegendeel kunnen bewijzen, dan hoor ik dat graag.

Hij zegt toch niet dat je dan SA:MP kan spelen, maar het toevoegen van carmods etc. is wel mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Simpelweg kan wel :) , je moet er wel zo'n apperaatje voor kopen ( 50,00 euro) , en dan nog eens flutsellen met de software, raad ik je sterk af

En je gelooft ook in de paashaas? SA:MP zal nooit zonder enige support van de officiële ontwikkelaars kunnen werken op een playstation 2.

Mocht je het tegendeel kunnen bewijzen, dan hoor ik dat graag.

Hij zegt toch niet dat je dan SA:MP kan spelen, maar het toevoegen van carmods etc. is wel mogelijk

samp team moet een samp maken dat op de ps3 werkt, kan ik gta sa PS3 online doen :dans:

ps2, is niet mogelijk misschien wel ps3?, iets voor in de map gamedata ofzo..

T'ZAL VAST WEL TE KRAKEN ZIJN

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...