Jump to content

Rémi Gaillard!


CrackerzElite

Recommended Posts

RemiGaillard2.png

Ja, hoe moet ik beginnen.. Ik vind deze man echt geweldig. Ben een grote fan van hem, hij is echt van alle markten thuis en wat ik nog het meest aan hem bewonder is wat hij wel allemaal niet durft..

Voor de mensen die hem niet kennen:

Hier een compilatie van zijn beste stunts;

En klik hier voor al zijn filmpjes.

Korte uitleg: Tis een gast die gewoon alles doet, van in een kangaroo pak mensen het leven zuur maken tot in de supermarkts met een hockeymasker en een kettingzaag rondlopen. Hij durft alles, en is absoluut niet bang voor politie of gevolgen van zijn stunts.

Ik zou zeggen bekijk bovenstaande filmjes en oordeel zelf!

Topic regels

*Graag spamvrij houden, verder zijn alle algemene forumregels ook hier van kracht.

Groetjes,

CrE

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem soms wel geniaal.

Wat hij allemaal niet met een lift kan.

Persoonlijk haat ik alles dat met een voetbal te maken hebt. Maar bij hem ziet het er zo goed uit.

Zelf vond ik die met die kettingzaag of juist die sumo worstelen het grappigst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geniaal! Maar ik zou het zelf niet kunnen en ook niet durven hoor. Respect voor die man!

EDIT : Nog een filmpje van Remi, weet niet of je hem al kent :

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geniaal! Maar ik zou het zelf niet kunnen en ook niet durven hoor. Respect voor die man!

EDIT : Nog een filmpje van Remi, weet niet of je hem al kent :

ja ook de pacman en saving private remi en die mario cart ik heb zijn filmpjes al een tijdje geleden gezien leuk dat je me herrinerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geniaal! Maar ik zou het zelf niet kunnen en ook niet durven hoor. Respect voor die man!

EDIT : Nog een filmpje van Remi, weet niet of je hem al kent :

ja ook de pacman en saving private remi en die mario cart ik heb zijn filmpjes al een tijdje geleden gezien leuk dat je me herrinerd.

oh j zat net ff te kijken die rocky is ook geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geniaal! Maar ik zou het zelf niet kunnen en ook niet durven hoor. Respect voor die man!

EDIT : Nog een filmpje van Remi, weet niet of je hem al kent :

ja ook de pacman en saving private remi en die mario cart ik heb zijn filmpjes al een tijdje geleden gezien leuk dat je me herrinerd.

oh j zat net ff te kijken die rocky is ook geweldig.

Ja inderdaad. Ik zag een paar maanden geleden dat filmpje met dat hij gaat voetballen. Dat vond ik mooi, maar ik kon het filmpje nergens meer vinden. Nu heb ik heb weer gevonden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geniaal! Maar ik zou het zelf niet kunnen en ook niet durven hoor. Respect voor die man!

EDIT : Nog een filmpje van Remi, weet niet of je hem al kent :

Ja, inderdaad gewoonweg geniaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...