dannyrobijnfifa Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) ik heb een hp (ligt nu ergens anders) een DV9000 series met een duocore 2.0 3 gb ram en een geforce 8600 512 mb maar nu is mijn videokaart kapot. is daar wat aan te doen? bijvoorbeeld losse laptop vidkaart erin stoppen of iets in die richting ik las op internet (ook marktplaats) dat veel mensen last hebben in deze series van kapotte videokaarten. ik heb helaas geen garantie / bon meer -.- do'h hebben jullie ook last met jullie hp laptops of HP dingen etc? mvg dannny Bewerkt: 16 januari 2010 door Thundercover Onzinnig plaatje weggehaald. ~~ Thundercover Reageren
Jowx Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Verplaatst naar hardware.. Woesh! Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 In het Show je PC topic zeg je dat je laptop nu bij HP is voor reparatie. Dus, hoezo geen garantie? En nee, je kunt geen losse videokaart in je laptop steken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.