MegaPilot Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Hai, mn MP4 wil niet verbinden met m'n PC. Het is een Sony walkman en op m'n broer z'n pc verbindt ie wel. Het probleem dat ie niet verbindde met m'n pc had zich vanzelf opgelost, maar nu verbindt ie niet meer. Ik heb die software van Sony geïnstalleerd, maar het punt is gewoon dat ie niet verbindt met m'n PC, waardoor die software ook geen ene moer kan doen. De hele tijd staat er op het schermpje van m'n MP4 als ik 'm in m'n USB poort heb geplugd: 'Connecting'. Dan staat er onderaan een batterijtje dat aan het opladen is, maar opladen doe ie niet als er alleen 'Connecting' op het schermpje staat. M'n MP4 staat niet op hold, het ligt niet aan m'n USB poorten, want andere shizzle werkt er wel op. Ik heb al alle USB poorten geprobeerd, zonder succes. M'n MP4 resetten haalde ook niks uit. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Zijn er belangrijke verschillen tussen de pc van je broer en die van jou, bijvoorbeeld het besturingssysteem? Moet je de bestanden via de software van Sony op je MP4 zetten of kan je ook gewoon je Verkenner gebruiken? Kijk eens of je via een van die programma's er op kan komen, want het programma hoeft niet na het verbinden altijd vanzelf te starten. Reageren
QinX Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) PC afsluiten, de stroomkabel achterin je PC er ook even uit halen, terwijl deze eruit is 10x achter elkaar de aanknop induwen. Stroomkabel er weer in. en duimen maar. reden: restspanning in de condensators van de PC kunnen teveel stroom hebben, hierdoor kunnen bepaalde onderdelen van de PC kuren tonen, een algemeen voorbeeld is de USB poorten, door de stroom eraf te halen en op de aanknop te duwen verwijder je de restspanning. Bewerkt: 15 januari 2010 door QinX Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Zijn er belangrijke verschillen tussen de pc van je broer en die van jou, bijvoorbeeld het besturingssysteem? Moet je de bestanden via de software van Sony op je MP4 zetten of kan je ook gewoon je Verkenner gebruiken? Kijk eens of je via een van die programma's er op kan komen, want het programma hoeft niet na het verbinden altijd vanzelf te starten. Via de verkenner gewoon, op mijn PC werkt he niet met de verkenner, niet met Media GO! PC afsluiten, de stroomkabel achterin je PC er ook even uit halen, terwijl deze eruit is 10x achter elkaar de aanknop induwen. Stroomkabel er weer in. en duimen maar. reden: restspanning in de condensators van de PC kunnen teveel stroom hebben, hierdoor kunnen bepaalde onderdelen van de PC kuren tonen, een algemeen voorbeeld is de USB poorten, door de stroom eraf te halen en op de aanknop te duwen verwijder je de restspanning. Euhm, ik heb zo het idee dat dit niet gaat werken op een laptop? Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Vervang stroomkabel met accu in het bericht van QinX en men heeft hetzelfde resultaat. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken? Bewerkt: 16 januari 2010 door Sprunk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 M'n broer z'n pc heeft W7 Home Premium en ik heb XP Pro. En dat dingetje van Qinx heeft niet geholpen.. Accu eruit, tienmaal op dat knopje drukken, accu erin en dan bidden tot de heilige Pacman(patroonheilige van de computers), maar het mocht allemaal niet baten.. Reageren
QinX Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 M'n broer z'n pc heeft W7 Home Premium en ik heb XP Pro. En dat dingetje van Qinx heeft niet geholpen.. Accu eruit, tienmaal op dat knopje drukken, accu erin en dan bidden tot de heilige Pacman(patroonheilige van de computers), maar het mocht allemaal niet baten.. If all else fails, contact the support line!. Bel Sony gewoon. >>> Door Thundercover: Filmpje uit quote gehaald.<<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 If all else fails, contact the support line!. Bel Sony gewoon. Is er geen online ondersteuning ofzo? Ik heb geen zin om zo'n wijf aan de lijn te krijgen die er niks van kent en er alleen zit om haar nagels te lakken. Reageren
QinX Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 If all else fails, contact the support line!. Bel Sony gewoon. Is er geen online ondersteuning ofzo? Ik heb geen zin om zo'n wijf aan de lijn te krijgen die er niks van kent en er alleen zit om haar nagels te lakken. Enige moeite van jezelf mag ook wel hoor, ik ga niet de sony site voor je doorspitten om het te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.