Jump to content

Drop Diamond

vice infernusX

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de Golf Course, in Westmister volgens mij, zie ik hem altijd wel rondrijden.

Ook is de Super Diamond in Alderney een bekend gezicht.

De Super Drop Diamond zul je nergens tegenkomen(afgezien die van Yusuf)

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

6

• vice infernusX

4

• Phoenyxar

4

• Mythbuster

3

Geplaatst:

Ik kwam de Drop Diamond pas tegen toen ik de story had uitgespeelt, en sindsdien best vaak, elke dag wel. In de rijke buurten kun je hem dus vinden wanneer je de story afhebt ;).

Geplaatst:

Ik kwam de Drop Diamond pas tegen toen ik de story had uitgespeelt, en sindsdien best vaak, elke dag wel. In de rijke buurten kun je hem dus vinden wanneer je de story afhebt knipoog.gif.

Ja dat klopt :7

Dat had ik even moeten vermelden.

gtavcsky@ Ik weet niet of je met die simpel native trainer de Super Drop Diamond een andere kleur kan geven :s

Geplaatst:

Ik heb er een op mijn parkeerplaats staan. Hij is rond middernacht wel te vinden in die hele lange straat waar het huis van Luis ook aan ligt.

Geplaatst:

dat kan zeker wel, echt wel. ik heb een gemodde versie op mijn parkeervak staan.

Ik heb het over de Super Diamond Drop, niet de gewone Super Diamond :zz: .

Geplaatst: (bewerkt)

Zucht.. Cuban Gangster: Het is mogelijk. Punt. Ik kan 'm zo veranderen. Ook de kleur van de SDD is gewoon een carcolor... In de oudere versies van de trainer was dit nog niet mogelijk omdat de kleur nog niet in de trainer opgenomen was. Nu dus wel, en de kleur is SuperD Yellow(body zelf) en Gold(motorkap)... Als je bewijs wil zien ga je het zelf maar proberen.

EDIT: Hier is al bewijs.

IMAGE_257.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Ik weet nu allang waar ik de Drop Diamond kan vinden, dus er mag wel een :slotje: op dit topic, maar als jullie hier door willen discusiëren...

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Lol, Mythbuster ik ben 4x door de Pay 'n Spray gereden met de Super Diamond Drop, en alle vier de keren bleef hij goudkleurig. Misschien komt het omdat die foto uit de MP is, waar je de kleur wel kan veranderen??

Geplaatst:

Aangezien je dit zegt:

Lol, Mythbuster ik ben 4x door de Pay 'n Spray gereden met de Super Diamond Drop, en alle vier de keren bleef hij goudkleurig. Misschien komt het omdat die foto uit de MP is, waar je de kleur wel kan veranderen??

, zal ik mezelf maar even quoten, want zo te horen lees je niet goed...

Zucht.. Cuban Gangster: Het is mogelijk. Punt. Ik kan 'm zo veranderen. Ook de kleur van de SDD is gewoon een carcolor... In de oudere versies van de trainer was dit nog niet mogelijk omdat de kleur nog niet in de trainer opgenomen was. Nu dus wel, en de kleur is SuperD Yellow(body zelf) en Gold(motorkap)... Als je bewijs wil zien ga je het zelf maar proberen.

Hier geldt precies hetzelfde:...

gtavcsky@ Ik weet niet of je met die simpel native trainer de Super Drop Diamond een andere kleur kan geven :s

En hier ook...

download the simple native trainer....daarmee kun je de auto wel n andere kleur geven ;)

3 keer gezegd dus, en nog steeds heb jij het over de Pay'N'Spray..

Met Simple Native Trainer kun je elke auto in elke willekeurige kleur veranderen, of die nou in de carcols.dat bij dat voertuig hoort of niet, elke kleur is mogelijk, zo kun je dus ook de Buzzard(die als normale carcols.dat data "black" en "gold" gebruikt) bijvoorbeeld rood maken, of groen, of blauw, of grijs... Als de auto geen carcolors gebruikt (wat zo is bij bijvoorbeeld ... Ehh.. (geloof ik) de FlyUS versie van de Feroci) dan pas kun je de carcolor niet veranderen met SNT, of nouja, eigenlijk kan het wel, maar dat is niet te zien omdat de carcolor(op de reflectie na) totaal niet gebruikt wordt in dat voertuig. Bij de SDD (en Buzzard, en zelfs Annihilator) worden de kleuren wél geregeld met carcolors (ten opzichte van textures bij b.v. de FlyUs Feroci en Perennial).

Beetje beter lezen mag wel dus.. :)

Nee nee Mythbuster, lees jij maar eens goed, gezien er bij de Pay ´N Spray geen tool aan te pas komt. Daar hebben we het helemaal niet over. We hebben het over het feit dat de kleur niet verandert als je hem door de Pay 'n Spray rijd... En ik zei dus, dat je dan de files moet modden. En de tool mod de files, gezien die kleuren er normaal niet inzitten. Klaar?

Bewerkt: door Cuban Gangster

Dat eerste deel heb je dan gelijk in, uiteraard, maar de trainer veranderd geen enkel bestand.

Dit is hoe het zit: TBOGT heeft een map TBOGT/common/data met carcols.dat, daarin staan de 3 nieuwe carcolors die TBOGT toevoegt: Goud, SuperD geel en zwart.. De andere kleuren halen TBOGT en TLAD uit de carcols.dat file in de EFLC/Common map. Samengevoegd zou je dus onderstaande lijst krijgen bijvoorbeeld, alleen dan uitgebreider.

Carcols.dat bevat dus een lijst met kleuren die in het spel door alle auto's gebruikt worden, bijvoorbeeld:

#1: zwart 0,0,0

#2: wit 255,255,255

#3: goud 189,149,75

#4: SuperD geel 245,180,0

#5: Rood 226,6,6,

#6: grijs 88,89,90

Enzovoort...

Daaronder, in de carcols.dat, staan alle namen van de auto's, met daarachter in welke kleur die auto op de weg kan spawnen... Dat is dus ook de reden dat de Pay 'n'Spray geen andere kleur aan de auto geeft, die maakt dus ook een keuze uit de kleuren die het voertuig volgens de carcols.dat mag hebben op straat...

bijvoorbeeld:

superd, 0,0,112, 3,3,3, 11,11,72, 23,23,23, 34,34,32, 40,40,42, 52,52,50, 69,69,63, 77,77,79, 86,86,86, 95,95,93, 102,102,97, 120,120,120, 122,122,120,

superd2, 4,3,3

schafter2, 0,0,0, 21,1,24, 4,0,24, 24,0,24, 24,24,24, 3,3,24, 7,7,24, 0,0,29, 30,30,29, 34,34,29, 49,49,63, 52,52,63, 69,69,59, 74,74,77, 77,77,77, 85,85,83, 89,0,89, 97,97,97, 32,0,131,

(de nummers zijn carcolor 1 en 2, en de kleur waar de auto mee glimt, SuperD2 = de Super Drop Diamond).. Ik heb de originele kleur-nummers even zo gezet dat ze matchen met m'n lijstje hierboven, aangezien gold en superD yellow normaal 136 en 134 zijn en niet 3 en 4... Je kunt trouwens zélf in de carcols.dat nieuwe kleuren aan die lijst toevoegen, en deze vervolgens toevoegen als mogelijke kleur bij een voertuig.. Je kunt die kleur dan zelf niet selecteren in de trainer, maar ze zullen dan wel voorkomen op straat bij dat bepaalde voertuig.

Met de trainer kun je élke mogelijke kleur die in de lijst staat(en geen andere!) aan elke mogelijk auto geven, dus kun je kleur #1, 2, 5 en 6 ook aan de Super drop Diamond geven... Dit is precies hetzelfde als de OTO auto's en de gangcars: die gebruiken kleuren uit de lijst, die niet bij dat voertuig ingevuld staan... Op die manier werkt de trainer dus ook. De trainer voegt géén andere kleur aan de lijst toe...

Oftewel: de kleuren zitten er wel in, alleen staan ze niet bij díe auto ingevuld; de auto spawnt normaal niet in die kleur op straat. In een missie zou je de auto gemakkelijk in welke kleur dan ook kunnen laten spawnen, net zoals je een Ripley goud kan maken en een politieauto rood.

@Hieronder: Ik toch ook :7.. Alleen Cuban denkt geloof ik dat de trainer nieuwe kleuren voor de SDD aan het spel toevoegt :7

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...