snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hey ik ben nu in los santos met die gangster wars. ik heb al veel gebied verovert maar als je alle gebieden van de ballas in handen krijgt komen ze dan niet meer terug? dus ook later niet meer want ik hoorde van iemand dat je als je in los venturas bent en weer terugkeert het vol ballas zit. en hoeveel gasten kunnen maximaal in je gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 dus ook later niet meer want ik hoorde van iemand dat je als je in los venturas bent en weer terugkeert het vol ballas zit. Klopt.. Dit blijft ook nadat je alles hebt veroverd. en hoeveel gasten kunnen maximaal in je gang Dat ligt aan je hoeveelheid respect. Hoe meer respect, hoe meer gang members. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 maar die gebieden blijven wel in je bezit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Nee, als je een gebied veroverd hebt kunnen de andere gangs het weer aanvallen..dan moet je het dus gaan verdedigen. Als je respect balk volzit kun je max. 10 gangmembers recruteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) maar die gebieden blijven wel in je bezit? nee je kan ze later wel weer veroveren, na een paar missies bij mij waren alleen 2 gebieden nog groen toen ik terug kwam en dat waren de gebieden rond grove street :huh: (ik had er eerst veel meer btw) maar kweet niet of dat bij iedereen is :unsure: Edit: Scott16 was me voor Bewerkt: 16 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 o dan ga ik m'n tijd daar niet meer aan besteden heb nu vet veel gebieden zonde dat je ze bijna allemaal weer kwijt raakt <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 o dan ga ik m'n tijd daar niet meer aan bestedenheb nu vet veel gebieden zonde dat je ze bijna allemaal weer kwijt raakt <_< Je verdient er anders erg veel respect mee. Hoe meer respect, hoe beter natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je respect balk volzit kun je max. 10 gangmembers recruteren. Het waren er toch maar 7? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Idd, 7 me respect is helemaal vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.