Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wow, ik heb nog nooit zo'n goed gemodelt geweer gezien! Echt zeer knap gedaan!

Respect voor jou en jou modelling/modding kunsten! :klap: :klap: _O_ _O_

Geplaatst:

Ziet er erg nice uit Beagle. Ik heb nog nooit zo'n gedetailleerd (wapen)model in SA gezien. Hoeveel poly's bevat het model?

Geplaatst:

Ontzettend mooi Beagle! :tu: Zelf ben ik meer fan van de wat modernere snipers zoals de H&K MSG90 maar wat je bij deze echt heel gedetailleerd gemaakt hebt is de scope, die het heel erg awesome maakt. Ten enigste wat ik er aan op te merken heb is dat cj's hand door de sniper heen steekt. :7 Maar ik denk dat het in-game niet eens opvalt.

Geplaatst:

+10 Cudo's :D

Ik speel zelf allang geen SA meer, maar de mods die blijven komen... Ze zijn allemaal zó gaaf! Mooi werk, Beagle.

Geplaatst:

Als ik gta sa weer kan installeren want, me pc is half naar de klote. Wordt dit de eerste mod die er inkomt. Echt die is echt mooi.

Geplaatst:

+10 Cudo's :D

Ik speel zelf allang geen SA meer, maar de mods die blijven komen... Ze zijn allemaal zó gaaf! Mooi werk, Beagle.

Dat is ook de reden dat San Andreas nog zoveel gespeeld word. :)

Geplaatst:

Zeer mooie mod, al was ik niet te lui om niet-sami-compitable mods te installeren zou deze er bij mij cker in komen! :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...