Cabyon Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Ik begon Crackerz finishte: v2 Bewerkt: 16 januari 2010 door Cabyon Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 En B&W versie (vind ik persoonlijk mooier) : Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Hulde! Het begin is goed, maar echt zo'n sig die je beginners wel eens ziet maken. De finish is erg fijntjes gedaan. De tekst past er redelijk bij. Kortom vrij weinig op aan te merken. Kleurenversie vind ik trouwens niet echt minder dan de B&W versie. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Wooww, die zwart & wit versie is zeker nice Het begin vind ik iets minder, maar met de finishing touch van Crackerzelite is die zeker mooi geworden ^^ Kutgw Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Minpuntje is dat die gast nogal overbelicht is. Ook zijn die effecten op het lichaam zelf niet zo goed uitgewerkt. Verder is het smushen over de de signature wel goed gedaan. Er zouden meer collabs moeten worden georganiseerd. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Bedankt voor de positieve reacties ev'rybody. ;D Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik vind de eerste toch het mooiste, in de tweede zijn alle effecten links weg, wat voor leegte zorgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.