Jump to content

Xbox Maakt hard geluid


MrCosie

Recommended Posts

Ik heb mijn xbox nu al ruim een jaar.

En hij maakte altijd al wat geluid.

Maar sind gister als ik hem opstart maakt hij de eerste 2 minuten een keihard geluid.

Een ander en harder geluid dan normaal!

Iemand raad of tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je Xbox eens op een beter koelende plek te zetten, ik heb een speciaal kastje voor me Xbox gemaakt 20 centimeter van de grond af. En nu koelt het veel beter.

Als dat niet werkt zit er een technische fout in je Xbox zoals in mijn vorige Xbox zat, en zul je contact met Microsoft moeten opnemen voor een reparatie.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Zal even raar klinken, maar probeer je xbox ook eens in een andere stand te zetten. Je kunt hem namelijk neerleggen en neerzetten. Probeer eens de andere stand te gebruiken dan dat je nu hebt, vergeet niet voordat je dat gaat doen om je CD/DVD uit je XBox te halen om krassen te voorkomen. En zorg er anders inderdaad dat de xbox goed kan koelen, nou is het dat het probleem niet. Want het gaat over de eerste 2 minuten, wat je kunt doen is een keer de xbox helemaal afsluiten en weer aansluiten. Zodra het alleen bij die eerste 2 minuten blijft, en je verder geen rare verschijnselen ziet zou ik me er niet zo zorgen maken. Gaat je xbox kuren krijgen, of vertrouw je het toch niet helemaal. Bel dan even Microsoft op, hun kunnen je misschien via de telefoon helpen. Of je zult je xbox moeten opsturen.

Meer informatie over het contact opnemen met Mircrosoft kun je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook al zo'n 5 jaar mijn Xbox maar hij is bij mij altijd stil geweest, net iets luider dan mijn PS3.

Dus als ik jou was zou ik maar contact op nemen met MS, al denk ik dat hun niks doen omdat de Xbox volgens mij niet meer word vergoed ofzooo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...