Jump to content

xLogiCx vs Zamg0d1 vs CrackerzElite

Recommended Posts

Geplaatst:

>>> Door .Levi.: Alleen stemmen door middel van een post worden geaccepteerd en meegerekend als stem. Een stem dient beargumenteerd te worden. Zo niet, dan is de stem ongeldig en telt deze niet mee. Het gebruik maken van een poll is dus niet mogelijk en leidt vaak tot fraude zoals ik eerder heb gezegd.<<<

xLogiCx

halosig.jpg

Zamg0d1

godofwargk2.png

CrackerzElite

Halosigcopy-1.png

Geplaatst:

Stem: Crackerzelite.

De rest is gewoon lelijk, de achtergrond vooral. Inblending bij Zamg0d1 is ook slecht, dus vandaar.

Geplaatst:

Stem: CrackerzElite

Die van xLogicx vind ik gewoon bijzonder.. lelijk. Die van zamgod gaat nog wel maar Kratos 'looks a bit out of place'.

CrackerzElite: Mooi gedaan, niets op aan te merken. :)

Geplaatst:

xLogiCx:

Ik vind je sig niet echt mooi en dat komt vooral omdat de achtergrond totaal niet bij de render past. Ook vind ik de tekst er niet bij passen

4/10

Zamg0d1:

Ook bij jou past de render niet bij de achtergrond. De tekst is wel goed en past wel bij de render. En hij is idd slecht ingeblend

5/10

CrackerzElite:

Jouw sig is erg mooi. Tekst is goed, achtergrond past bij de render en de render is goed geplaatst.

7/10

Stem: CrackerzElite

Geplaatst:

ook mijn stem gaan naar CrackerzElite.

ik herken de signature volgens mij van een tutorial maar dat boeit ff niet

ja hij krijgt mijn stem omdat het er gewoon goed uitziet er is niets op aan te merken.

de andere twee vind ik minder omdat het er 'n beetje nep uit ziet, ze hadden er beiden een stuk beter uit kunnen zien door een paar kleine verbeteringen te maken zoals bij Zamg0d1 de render vóór de achtergrond zetten ipv er vaag tussen.

Greetz. Emaitroy

Geplaatst:

ook mijn stem gaan naar CrackerzElite.

ik herken de signature volgens mij van een tutorial maar dat boeit ff niet

De tutorial die jij gezien hebt heb ík gemaakt. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat ook naar Crackerszelite, die vind ik gewoon de mooiste omdat het kleurgebruik niet eentoning is, er mooie effecten inzitten en alles bij elkaar past.

Bij Zamgod en bij Logicx vind ik de achtergrond te eentoning, het inblende verliep ook niet helemaal, en wat die brandplekken (bij logicx) daar doen, maar die vind ik ook niet bepaald mooi :N

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

En ook mijn stem gaat naar CrackerzElite het is de enige sig die echte uitstraling heeft, mooie effecten en zeer mooi kleurgebruik.

De sigs van Xlogic en Zammy vind ik niet echt speciaal, en er is gewoon niks.

Stem dus: CrackerzElite

Geplaatst:

Battle afgelopen. Winnaar CrackerzElite, gefeliciteerd +1 punt voor jou! Helaas hebben de andere heren XlogiCx en Zamg0d1 beide verloren maar hoeven ze nog niet te vrezen voor de -1 punt. :)

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...