Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Hoi! Ik heb uiteindelijk Visual Basic gedownload en ik snap het al een beetje, maar het opslaan is echt een probleem; als ik een bestand opsla krijg ik wanneer ik hem open alleen maar codes en codes... Ik weet niks van HTML en toch heb ik een bestand opgeslagen die dus bij het openen alleen maar codes weergeeft... Ik wil het zo hebben dat ik het programmatje dat ik gemaakt heb kan gebruiken. Kan iemand me alsjeblieft helpen??? MVG Tom de Beer Bewerkt: 16 januari 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Okee, ik heb gezegd VB te gebruiken maar ik raad je aan je toch nog iets meer in programmeren te verdiepen, VB word geschreven in Visual Basic, niet in HTML of een andere web taal En je moet het bestand publiceren >>> Door Thundercover: Als je lmgtfy kan vinden, kan je het zelf ook even googelen. Link verwijderd.<<< Reageren
vice Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Als je VBS hebt geopend, en achteraf ook je programma, dan heb je rechts normaal een kolom 'Solution Explorer', als je daar op bv. Form 1 klikt, kan je die Form terug bewerken. (Als ik je goed begrepen heb is dit denk ik wel wat je zoekt).. Bewerkt: 16 januari 2010 door vice Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Als je VBS hebt geopend, en achteraf ook je programma, dan heb je rechts normaal een kolom 'Solution Explorer', als je daar op bv. Form 1 klikt, kan je die Form terug bewerken. http://i759.photobucket.com/albums/xx232/Zitteke/VBSprojectopenen-1.png (Als ik je goed begrepen heb is dit denk ik wel wat je zoekt).. Weet je toevallig ook hoe je dan meerdere pagina's kunt maken? Bijv. bij de 1e "Installeer dit programma" de 2e "installeren (met een laadbalk. Ik heb hem al gevonden, maar ik wil hem natuurlijk niet op de 1e pagina, maar op de 2e hebben...)" Bedankt als je me hiermee weet te helpen en dat geld voor iedereen die dit bericht leest. >>> Door Thundercover: Afbeelding(en) uit quote gehaald.<<< Reageren
vice Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Als je je form geopend hebt klik je bovenaan (bij File, Edit, ...) op de knop Project, daarna op Add Windows Form, en als je een gewone form wilt openen selecteer je in dat geopend scherm Windows Form (geef het eventueel een andere naam), en daarna hbe je een 2e form geopent en kan je daar ook dingen op plaatsen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Ik snap het niet. Ik zie nergens: "Project" staan en dan "Add Windows Form" Bedoel je het soms in andere zinnen? EDT: heb het al gevonden! Thnks! Bewerkt: 16 januari 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ik wil zelf ook graag een soort van leren programmeren. 'k Heb nu wel begrepen dat ik Visual Basic moet downloaden, welke taal(en) raden jullie me aan om te leren? Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ik wil zelf ook graag een soort van leren programmeren. 'k Heb nu wel begrepen dat ik Visual Basic moet downloaden, welke taal(en) raden jullie me aan om te leren? Visual basic is een programmeertaal . Als starter zou ik beginnen met Visual Basic, daarna zou je eventueel C# kunnen proberen. Reageren
Tomeken Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 LabVIEW is een goed programma om in te leren programmeren. Het is wel een grafische programmeertaal terwijl VBS een assembleertaal is als ik mij niet vergis. Reageren
Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Visual basic is opzig een hele makkelijke programmeertaal. Het lijkt net alsof je engelse commando's geeft! Ik geef je een voorbeeld: Je hebt 2 vensters die twee vensters heten venster1 en venster2, je kan heel gemakkelijk in venster knoppen en menu's aanmaken, om een code toe te voegen klik je tweemaal op een knop of venster, nu moet je code schrijven, ik wil als ik op de knop klik dat venster2 verschijnt, dan typ ik: venster2.show Je ziet dat het eigenlijk gewoon commando's zijn in het engels Bekijk anders ook even deze tutorials: De basis te vinden in dit subforum van BC7 waar meer word uitgelegd En mijn youtube tutorial over het maken van een opslaan en open programma, hier zie je ook goed hoe het er uitziet in visual basic. PS: zet je geluid uit, de muziek is afgrijselijk Greetz, Gta-Kneusje Bewerkt: 24 januari 2010 door Gta-kneusje Reageren
iefen Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 daarbij, om zon instalatie te maken met zon laadbar, moet je niet zelf maken. gewoon zon programma'tje downloaden en of je dan de trail gebruikt of een ***** versie moet je zelf weten. een programma daarvoor is install creator pro install shield Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.