Jump to content

Een klein dingetje: auto ongeluk...

Rambo12

Recommended Posts

Hallo,

Sorry als ik een ontiegelijk ongelofelijk onzinnig topic start, maar wil het toch graag weten :$

Soms als ik op een auto knal (Mooi rij ik niet, vandaar, dus ipv soms heel vaak) dan gebeurt er iets raars.

Ineens stapt dan het mannetje uit van de auto waar ik tegenaan reed en staat het mannetje in brand?

Even laten (heel soms) gaat de auto even later ook in brand...

Heb ik dan de benzinetank geraakt?

Ik dacht dat die er niet was... (zoals in SA)

Delen op andere websites

dan heb je de auto zo hard geraakt dat de auto en de persoon die erin zit in de fik vliegen.

Dan zou ik heel hard moeten rijden om een zo danige klap uit te delen dat de auto in de fik vliegt.

Maar zo hard rij ik niet.

Delen op andere websites

Blijkbaar loopt er iets niet helemaal lekker dan in je game, aangezien éérst de auto in brand hoort te vliegen, en daarna pas de inzittenden.

Zijn game loopt juist lekker, ik heb dit voorval al vaak gehad. En een vriend van me ook. :slotje:

Dit is volkomen normaal. Alleen komt het veel minder vaak voor.

Delen op andere websites

Dan zou ik heel hard moeten rijden om een zo danige klap uit te delen dat de auto in de fik vliegt.

Maar zo hard rij ik niet.

Het heeft ook meer te maken in welke hoek je aankomt, als je vanacter erop knalt moet je al een behoorlijke snelheid hebben om dit voor te hebben, wanneer je vanvoren komt heb je dit meer voor wanneer je schuin op de hoek inrijdt.

Het is normaal dat je mannetje eerst in brand vliegt, maar het klopt niet hoor, je ziet die auto waar je op knalt gewoon nog niet branden, dat komt omdat de brand zich dan nog maar net heeft verspreid door de auto en later pas de uitlaat doorbrand en je het voor de achterbanden ziet uitkomen :) .

Delen op andere websites

Sommige peds zitten in de auto te smoken, En als je dan met de auto tegen ze aanknalt laten ze de sigaret vallen, En vliegen ze in de fik.

Complete onzin in mijn ogen, het kan zijn dat de peds in de auto roken, maar als ze hun sigaret laten vallen vliegen ze toch niet in de fik... :duh:

Meestal als je een auto raakt en de ped vliegt in de fik dan is het meestal een brand die je ziet als je een Molotov Cocktail tegen/op een auto smijt.

En doordat de ped over de grond gaat rollen omdat hij in de fik staat raakt hij de wielen en vliegen die in de fik en dan volgt de auto..BOEM! :7

Delen op andere websites

Het is geen bug, het is gewoon een feature in de game, als het een bug zou zijn zou je het toch niet zo vaak voorhebben, het is niet echt zo realistisch maar het kan voorkomen, het is een spel vol realitische dingen, maar deze is nog lang niet de meest onrealistische van ze allemaal hoor, het kan nog erger... het is gewoon iets normaal, maak je er maar geen zorgen over als het gebeurt, het is gewoon grappig als het voorkomt.

Bewerkt: door Hearv94
Delen op andere websites

Het is geen bug, het is gewoon een feature in de game, als het een bug zou zijn zou je het toch niet zo vaak voorhebben, het is niet echt zo realistisch maar het kan voorkomen, het is een spel vol realitische dingen, maar deze is nog lang niet de meest onrealistische van ze allemaal hoor, het kan nog erger... het is gewoon iets normaal, maak je er maar geen zorgen over als het gebeurt, het is gewoon grappig als het voorkomt.

Het is een fout in de game die je af en toe ziet voorkomen. Eigenlijk hoort je voertuig eerst in de brand te staan maar door die ene fout (bug) staat de persoon eerst in vlam in plaats van je voertuig.

Ik heb het eigenlijk nog nooit zien gebeuren, of ik kan het me niet meer herinneren. Het is dus geen vaak voorkomende bug dus wees gerust. ;)

Delen op andere websites

Het is een fout in de game die je af en toe ziet voorkomen. Eigenlijk hoort je voertuig eerst in de brand te staan maar door die ene fout (bug) staat de persoon eerst in vlam in plaats van je voertuig.

Ik heb het eigenlijk nog nooit zien gebeuren, of ik kan het me niet meer herinneren. Het is dus geen vaak voorkomende bug dus wees gerust. ;)

Ehm, zoals al gezegt is het geen bug maar gewoon een toegevoegd iets.

Daarbij, de auto begint met kleine vlammen die groeien, de vlammen zijn dus nog klein als de persoon in de fik vliegt.

Dan kan je dus gewoon zeggen dat als ze door vuur lopen ze in de fik vliegen ook een bug is, want dat gebeurt in het echt ook niet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...