ikt Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Meh, wordt weer eens tijd voor siggie. Origineel: [Xboxlive screenshot, dus kwaliteit is kak, maar dat ben wel ík die drift ] Outcome: Wat heb ik gedaan? 1: plaatje uitknippen met ACDSee pro 2: Resolutie groter gemaakt (4X) met speciale filter zodat afbeelding geen jaggies vertoont 3: Resolutie kleiner maken (huidige resolutie). 4: In Paint de borders toegevoegd 5: Met Fotosoep die zwarte zijkanten gedaan 6: Naam eropgezet. Niet veel dus. Maar ik ben tevreden en het plaatje is niet overdreven. En de kwaliteit is vebeterd. Anti-antialiasing ftw. Bewerkt: 16 januari 2010 door ikt Reageren
jvj Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 redelijk geslaagd. Wat bedoel je met borders? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 redelijk geslaagd. Wat bedoel je met borders? de zwarte rand om de signature waarschijnlijk Ik vind 'm ook erg stoer normaal zou ik zeggen dat er niet veel aan is gedaan maar bij deze vind ik dat op een eenofandere manier wel meevallen dus dat ga ik niet zeggen. Je hebt 't lekker clean gehouden heel nice en dat met de kwaliteit hoe kun je dat eigenlijk doen met Anti-antialiasing? een 8.3/10 Reageren
ikt Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 redelijk geslaagd. Wat bedoel je met borders? de zwarte rand om de signature waarschijnlijk Ik vind 'm ook erg stoer normaal zou ik zeggen dat er niet veel aan is gedaan maar bij deze vind ik dat op een eenofandere manier wel meevallen dus dat ga ik niet zeggen. Je hebt 't lekker clean gehouden heel nice en dat met de kwaliteit hoe kun je dat eigenlijk doen met Anti-antialiasing? een 8.3/10 Ik weet niet of je met PS kunt, maar ik gebruik ACDSee Pro in plaats van Windows Viewer, en daarmee kun je afbeeldingen licht retoucheren. Afbeelding groter maken met resize filter: randen effenen. Daarna weer kleiner maken met zelfde filter. Reageren
Ghosty Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Waarom zou je hem eerst 4x groter maken, en vervolgens weer 4x kleiner? Volgens mij vat ik je verhaal niet. Nice sig, though. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 @Hierboven: de afbeelding is een beetje kartelig rond de randen waarbij er contrast is, terwijl dat veel minder is bij de uiteindelijke signature. Daarom dus. Lekkere clean sig, het vignet rond de auto heb je mooi gedaan en werkt ook goed: je aandacht word meteen naar de BMW getrokken. Ook de plaatsing van de stock is goed, al had de tekst misschien wat minder 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'ish mogen zijn. Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 @Hierboven: de afbeelding is een beetje kartelig rond de randen waarbij er contrast is, terwijl dat veel minder is bij de uiteindelijke signature. Daarom dus. Lekkere clean sig, het vignet rond de auto heb je mooi gedaan en werkt ook goed: je aandacht word meteen naar de BMW getrokken. Ook de plaatsing van de stock is goed, al had de tekst misschien wat minder 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'ish mogen zijn. Dankje voor de rating En welk lettertype kan ik beter gebruiken? Dit was gewoon een snelle sig, misschien heb ik later meer tijd om 'ikt' ook in Shift-style te doen. Al vind ik namen mooi als ze gewoon klein en simpel zijn. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Cruze(klik) past er denk ik wel mooi bij, en arial met een grijs/zwarte kleur staat ook altijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.