Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 :angry: bij instaleren gaat hij niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 :angry: bij instaleren gaat hij niet verder Dat is inderdaad jammer ja. Moeten we je helpen of wat?.. Iets meer uitleg zou fijn zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mijn specs zijn 512 mb Ram amd athlom XP 2400+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Krijg je tijdens de instalatie een foutmelding o.i.d.? :huh: Zoals MClaw al zei: Als je meer informatie geeft kunnen we je helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mijn specs zijn512 mb Ram amd athlom XP 2400+ Daar hebben we niks aan. Wat is de fout? Geef een screenshot. En lees de regels voordat je wat gaat posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik ben aan het instaleren en dan gaat hij niet verder net alsof hij vast loopt ik snap er niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 het is geen fout maar hij loopt gewoon vast ik kom niet verder :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb een kwartier gewacht maar hij doet niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 meer info heb ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heb je genoeg schijfruimte? Is de cd niet vuil? En niet dubbelposten, daar hebben we een EDIT knop voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) sorry even niet opgelet dat je de edit kon gebruiken maar goed ik heb overal genoeg ruimte op d en c ik heb hem net nog schoon gemaakt maar er gebeurt niks en ik heb op beide geprobeerd te isntaleren. Bewerkt: 16 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Je-zus -_- Gebruik alsjeblieft de Editknop, rechtsboven je posts, daarmee kun je je bericht bewerken waardoor je niet meer hoeft te quadruple posten .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustinK Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Je-zus -_-Gebruik alsjeblieft de Editknop, rechtsboven je posts, daarmee kun je je bericht bewerken waardoor je niet meer hoeft te quadruple posten .. ik krijg ook bij een error op ongeveer 3kwart van de instalatie k snap er de balle nie van Bewerkt: 3 juli 2005 door JustinK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) mss beschadigde cd als dan de cd in station D staat en de instalatie gaat niet verder mount station D dan komt het bij DVD-Station E te staan dan doet hij het mss wel Mounten kan je met Daemon tools Bewerkt: 3 juli 2005 door TopCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustinK Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 mss beschadigde cd als dan de cd in station D staat en de instalatie gaat niet verder mount station D dan komt het bij DVD-Station E te staan dan doet hij het mss welMounten kan je met Daemon tools bedankt zal het gaan proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.