GijsHak Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Hi mede GTA IV Fans ;P Ik heb een aantal maanden GTA IV, en zit al heel lang met dit probleem. Ik heb een stuk of 5 liedjes in de map User Music gezet, zodat ik mijn eigen muziek op mijn PC in de ''auto'' kan beluisteren. Alleen als ik liederen wil verwijderen of toe wil voegen, en ik scan opnieuw, blijven de liedjes die ik als eerste in de map heb gezet gewoon draaien. Er komen dus ook geen nieuwe liedjes bij. Nu heb ik sinds vanmorgen een nieuwe Externe Harde schijf gekocht. Ik heb GTA IV Verwijderd, en in opnieuw geinstaleerd op de harde schijf. Nu heb ik opnieuw een User Music map gemaakt, en daar een heleboel liedjes in gezet. Toen deed ik een volledige scan in het menu, en tot mijn verbazing kwam de 5 liedjes die ik als eerste heb geinstaleerd weer tot horen. De andere liedjes hoor ik niet. Hebben jullie ook last van dit probleem? Of doe ik iets verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 dit word ook pas toegepast de eerst volgende keer dat je gta4 draait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GijsHak Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 dit word ook pas toegepast de eerst volgende keer dat je gta4 draait Ik heb GTA IV zovaak opnieuw opgestart nadat ik ernieuwe liedjes heb ingezet. Hij blijft de oude draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 dit word ook pas toegepast de eerst volgende keer dat je gta4 draait Ik heb GTA IV zovaak opnieuw opgestart nadat ik ernieuwe liedjes heb ingezet. Hij blijft de oude draaien. probeer eens 'complete scan' bij audio in het start menu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GijsHak Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 dit word ook pas toegepast de eerst volgende keer dat je gta4 draait Ik heb GTA IV zovaak opnieuw opgestart nadat ik ernieuwe liedjes heb ingezet. Hij blijft de oude draaien. probeer eens 'complete scan' bij audio in het start menu Al heel vaak geprobeerd. Gebeurd niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Kijk eens gewoon op de PC zelf in de documenten map waar je eerst je muziek files hebt geplaatst. Als ze daar nog staan vervang je die gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GijsHak Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Kijk eens gewoon op de PC zelf in de documenten map waar je eerst je muziek files hebt geplaatst. Als ze daar nog staan vervang je die gewoon HELEMAAL TOP! Het werkt nu! Thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Je hoeft die muziekbestanden niet allemaal te verplaatsen. Laat alle muziek in je Muziek-map staan en plaats daarvan een snelkoppeling in de map User Music. Dan hoef je je muziek ook niet twee keer op je computer te hebben staan. [meer informatie] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.