CaRl_ CoX Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hallo, ik speel al enige tijd GTA San andreas, maar heb een probleem met het geluid. Het probleem is als volgt: Als ik in een auto stap, of menig ander voertuig... hoor ik het geluid niet van de motor. Wel hoor ik het geluid van de omgeving en de radio. Soms valt het ook weg als ik iemand aan de telefoon heb. Ik stoor me hier verder niet zo erg aan, aangezien ik met ondertitel heb. Maar het word op de lange duur wel irritant. Ik heb al van alles geprobeert zoals de nieuwste direct x software etc gedownload en nieuwe drivers voor mijn geluidskaart. Maar tevergeefs werkte dit niet Heeft iemand de oplossing? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) hoe komt het had je het altijd al? iets meer info? Bewerkt: 16 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) dat is toch niet zo'n probleem maar ik weet geen oplossing post dan ook niet <_< daar heeft hij toch niks aan :rolleyes: Bewerkt: 16 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 dat is toch niet zo'n probleem maar ik weet geen oplossing Post dan ook niet..! <_< Je post wel meer onzin. @Carl Cox: Je hebt de nieuwste drivers geinstalleerd? Weet je dat zeker, ik heb nl. dat probleem ook wel eens gehad en toen werkte hij ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CaRl_ CoX Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 LOL... ik zal nog wel even natrekken of ik de goede driver heb geinstalleerd. Als het dan nog niet werkt, evt. een oudere installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 iets meer info? IETS MEER INFO?? :lol: Sorry voor Caps, was ff nodig. :lol: Hij geeft genoeg info. LOL... ik zal nog wel even natrekken of ik de goede driver heb geinstalleerd. Als het dan nog niet werkt, evt. een oudere installeren. En je weet ook zeker dat je geluids het kan ondersteunen? Dat kan ook nog wel een probleempje zijn, alhoewel je dan wel een hele oude boxset moet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CaRl_ CoX Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heb Logitech z-680 boxenset en audigy 2zs geluidskaart, dus dat kan het probleem niet zo zijn denkik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heb Logitech z-680 boxenset en audigy 2zs geluidskaart, dus dat kan het probleem niet zo zijn denkik. Mijn broer heeft precies dezelfde problemen. Hij heeft ook van alles geprobeerd. Hij heeft een andre geluidskaart dus aan een beplaad merk ligt het blijkbaar dus ook niet. Waarschijnlijk een geval van op een patch wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb er ook last van :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb er zelf ook last van... Misschien komt er binnenkort een patch voor uit ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.