Jump to content

Probleem met geluid

CaRl_ CoX

Recommended Posts

Hallo,

ik speel al enige tijd GTA San andreas, maar heb een probleem met het geluid.

Het probleem is als volgt: Als ik in een auto stap, of menig ander voertuig... hoor ik het geluid niet van de motor. Wel hoor ik het geluid van de omgeving en de radio. Soms valt het ook weg als ik iemand aan de telefoon heb. Ik stoor me hier verder niet zo erg aan, aangezien ik met ondertitel heb. Maar het word op de lange duur wel irritant. Ik heb al van alles geprobeert zoals de nieuwste direct x software etc gedownload en nieuwe drivers voor mijn geluidskaart. Maar tevergeefs werkte dit niet :( Heeft iemand de oplossing? :ph34r:

Delen op andere websites

dat is toch niet zo'n probleem maar ik weet geen oplossing

Post dan ook niet..! <_< Je post wel meer onzin.

@Carl Cox: Je hebt de nieuwste drivers geinstalleerd? Weet je dat zeker, ik heb nl. dat probleem ook wel eens gehad en toen werkte hij ook niet.

Delen op andere websites

iets meer info?

IETS MEER INFO?? :lol:

Sorry voor Caps, was ff nodig. :lol: Hij geeft genoeg info.

LOL... ik zal nog wel even natrekken of ik de goede driver heb geinstalleerd. Als het dan nog niet werkt, evt. een oudere installeren.

En je weet ook zeker dat je geluids het kan ondersteunen? Dat kan ook nog wel een probleempje zijn, alhoewel je dan wel een hele oude boxset moet hebben.

Delen op andere websites

Heb Logitech z-680 boxenset en audigy 2zs geluidskaart, dus dat kan het probleem niet zo zijn denkik.

Mijn broer heeft precies dezelfde problemen. Hij heeft ook van alles geprobeerd. Hij heeft een andre geluidskaart dus aan een beplaad merk ligt het blijkbaar dus ook niet. Waarschijnlijk een geval van op een patch wachten :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...