Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Killing Floor Ontwikkelaar: Tripwire Interactive Uitgever: Tripwire Interactive Genre: Co-op survival horror Platforms: PC Aantal spelers: 32 Release: 14 mei 2009 Demo: Is er niet System Requirements Operating System: Windows 2000/XP/Vista Processor: 1.2 GHZ or equivalent Memory: 512 MB of RAM Video Card: 64 MB or better Hard Drive: 2 GB free hard drive space Sound: DirectX 8 compatible Killing Floor gameplay (MAP: West London) Killing Floor is een co-op survival horror game, alhoewel de game ook single-player bespeelbaar is. Toch is de game vooral op de multiplayer gericht. Er zijn verschillende maps, waaronder: 'West London, Waterworks,...'. Er zijn ook speciale uitbreidingen. (Maps en personage's). Er bestaan ook mods voor dit spel. Dankzij de lage systeem eisen is deze game bespeelbaar op bijna alle PC's. De game is downloadbaar voor 18.99 euro via Steam. Je moet Steam wel downloaden (gratis). Bewerkt: 16 januari 2010 door Dakendak Reageren
Foempie6 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Jaah het is echt een titel om in huis te halen. ik ga hem waarschijnlijk kopen... Echt gewoon uren fun! Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Jaah het is echt een titel om in huis te halen. ik ga hem waarschijnlijk kopen... Echt gewoon uren fun! Lang geleden he? Ja, ik heb de game, en ik ben er echt verslaafd aan! Ik voeg je toe op Steam! Bewerkt: 16 januari 2010 door Dakendak Reageren
Foempie6 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Jaah het is echt een titel om in huis te halen. ik ga hem waarschijnlijk kopen... Echt gewoon uren fun! Lang geleden he? Ja, ik heb de game, en ik ben er echt verslaafd aan! Ik voeg je toe op Steam! ok STeam: Foempie6 Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Even een tip: wil je niet dat iedereen je toevoegt, dan doe je dit best via pb . Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 De graphics zullen wel niet daverend zijn met zulke systeemeisen.. Reageren
Ferre Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Wordt veel vergeleken met Left 4 Dead. Ik vind het eerder een mix van Nazi Zombies van Call of Duty 5 en Zombie Survival voor Garry's Mod. Voelt een beetje unfinished aan en de graphics zien er een tikkie oud uit. Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ja, de graphics zijn misschien en beetje oud, maar dat is goed voor mij (slechte pc). En ook voor de mensen die een oude PC hebben is dit een leuke game. Maar je mag een spel toch niet beoordelen op z'n System Requirments? Dat zegt echt niets hoor. Ook beoordeel ik een game niet op z'n graphics, maar op het spel zelf. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Nu ik een nieuwe PC heb, kan ik Killing Floor goed spelen. Is er iemand die het spel heeft? Steam: PunkyF00l/thelordofpee BTW: Met een 2 Ghz kan je het spel niet aan, met 3.0 GHz kan je er redelijk mee door. Bewerkt: 27 juli 2010 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.